Släpp hojarne loss, det är sommar!!!

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Fan!!! Sitter med världens jävla koffein-sprill på jobbet. Kollar på alla stuntfilmer här på sporthoj. Nu vill jag fan ut. Ta av mig mina bojor!!! Semestern börjar om 13 arbetstimmar och den kommer tillägnas min hoj. Jag ska köra hoj i fyra veckor med början på Metallica-konsert i STHLM.

Släpp hojarne loss det är sommar!!!

Nån som känner som jag? Snälla, det måste finnas någon som har det värre!!!

Fan!!! Sitter med världens jävla koffein-sprill på jobbet. Kollar på alla stuntfilmer här på sporthoj. Nu vill jag fan ut. Ta av mig mina bojor!!! Semestern börjar om 13 arbetstimmar och den kommer tillägnas min hoj. Jag ska köra hoj i fyra veckor med början på Metallica-konsert i STHLM.

yepp jag har inte ens semester iår..

Inte värre men nog så illa.......jobbar veckan ut och sen är det ledighet som gäller. Bra start med konserten på torsdag :tummenupp

Jobbigt läge.

Själv så är man lärare = ledig f.o.m 18/6 t.o.m 12/8

Den du!

(Synd bara att man håller på att flytta, draken blir tokig om man inte gjort något när hon kommer hem från jobbet)

(Synd bara att man håller på att flytta, draken blir tokig om man inte gjort något när hon kommer hem från jobbet)

Muhahahaha :tummenupp

Varför är de så söta och timida i början (läs 20-års åldern) och sedan förvandlas de till drakar :D

Hon ÄR i 20-års åldern (24)

Det sitter nog i att de får ett näste att basa över...... Skitjobbigt iaf.

Man får jobba häcken av sig timmen innan hon kommer hem, om man vill ut och åka..

Man får jobba häcken av sig timmen innan hon kommer hem, om man vill ut och åka..

ja men de är ju för att du sitter å slappar hela dan tills de bara är 1 timme kvar tills hon kommer hem :tungan

Jag kan ett knep. Jag kallar det att röja. Det innebär att du flyger som en tornado genom hemmet och röjer upp det värsta och gömmer det mesta. In med all skit i skåp/papperskorgar/tvättkorgar och dyligt. Tar ungerfär 5-15 minuter sen kan du göra vad du vill.

jag känner som du. men jag har det värre. jag jobbar denna vecka OCH vädret här i stockholm suger.

vänta lite förresten, några av solens alla miljarders biljarders solstrålar har hittat hit till stockholm, så jag hinne rinte skriva mer utan måste titta ut och börja fantisera om mig själv och hojen och en härlig åktur.

tjipp.

jag känner som du. men jag har det värre. jag jobbar denna vecka OCH vädret här i stockholm suger.

vänta lite förresten, några av solens alla miljarders biljarders solstrålar har hittat hit till stockholm, så jag hinne rinte skriva mer utan måste titta ut och börja fantisera om mig själv och hojen och en härlig åktur.

tjipp.

Vädret här i Skärhamn börjar arta sig. Soligt nu. Drack kaffe i solskenet utanför för en stund sedan. Jag ska ta med mig lite sol till STHLM när jag kommer upp på torsdag.

Jag kan ett knep. Jag kallar det att röja. Det innebär att du flyger som en tornado genom hemmet och röjer upp det värsta och gömmer det mesta. In med all skit i skåp/papperskorgar/tvättkorgar och dyligt. Tar ungerfär 5-15 minuter sen kan du göra vad du vill.

Det funkar bara om man inte behöver flytta prylar från en lägenhet till en annan (flyttar inom samma hus).

Så; köra på dan, stressa häcken av sig före midddagen sedan :tummenupp

Iofs så kanske man behöver att någon piskar en just nu, gör inte många knop annars :trött

ja men de är ju för att du sitter å slappar hela dan tills de bara är 1 timme kvar tills hon kommer hem :tungan

Japp :D

Människan är till naturen lat

Last edited:
Fan, nu kom solen. Vi är bara två pers här idag. Ska kolla med han om jag kan dra vid två idag. MÅSTE köra nu. JAG MÅSTE!!!!

Min hoj är i ordning så jag skulle kunna ägna all fritid åt att köra. Men så glömde jag besikta senast juni så nu har hojen körförbud och nästa besiktningstid är inte förrns 30/7. :mad:

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard