Släp till Gelleråsen 17 april?

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Tja,

Jag undrar om någon vänlig själ har plats i släp för två hojar till Gelleråsen 17 april. Jag och Shadow skall köra där på lördagen så skulle helst vilja åka upp fredagen och hem på söndagen.

Delar givetvis på soppakostnader, hyrkostnader och sånt.

Väljer helst alternativet släp med tanke på att jag dels nyligt haft hojen på rep och dels är våren sen, så har ingen aning hur det ser ut med snö, grus inåt landet.

Skriv här eller skicka PM så syncar vi. Finns bara en plats på släp så säger jag "pax" redan nu ;)

Mer än två hojar på släp blir ju onekligen ganska svårt utan att överstiga maxlasten på de flesta släp...

Ja jag förutsätter givetvis att de som kan erbjuda plats på släp har koll på vad som är möjligt och maxlaster för det.

Såklart, men jag ville mest bara påpeka att det kan vara bra att ha det som en sista utväg om ni nu är två hojar då utbudet inte kommer vara så enormt.

Får hoppas att det löser sig så ses vi där. :)

Såklart, men jag ville mest bara påpeka att det kan vara bra att ha det som en sista utväg om ni nu är två hojar då utbudet inte kommer vara så enormt.

Får hoppas att det löser sig så ses vi där. :)
True, men man vet ju aldrig. Finns kanske motorintresserade MC snubbar som har egna lastbilar :)

Annars syncar vi givetvis alternativ sista veckan.

Ses där! :)

Grymt vore ju om det fanns någon som skall dit här som har BE körkort också.. alternativt lätt lastbil för då kan vi ju få med ett antal hojar.

Annars får vi se vad det finns för utvägar självklart:)

Jag har BE och får dra 3500 med jeepen eller 2100 med audin om jag hinner få på dragkrok på den. Men just aprilkörningen på gelleråsen hoppade jag över, är däremot bokad på i stort sett varenda SMC/CSS på gelleråsen resten av sommaren. Brukar köra med hojen i hästsläpet, det får lasta 1140 tror jag (totalvikt 2000)

Kolla med Wolfman på stripe, vet att han pratade om släp.

Annars får ni hyra en C bil så kan jag köra. :tummenupp Hittar ju ändå inte nyckeln till min hoj :(

jag ska köra 18e och åker dit 17e, är det ngn som har en stor jälva släpvagn och/eller lastbil kan jag köra den, har BECE kort;)

Funderade på att ändå köra fredag e.m till jag nyss såg väderprognoserna

Stockholm: Fre 14:00 +1 grader, snöblandat regn!
Karlskoga: Lör 07:00 +1 grader moln, senare på dagen regn
Karlskoga: Sön 08:00 +2 grader moln, senare på dagen snöblandat regn

Ja va fan ska man säga...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...