kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Kanske några som redan känner till det men jag fick nys om det idag iaf...

har testat många internet-tele grejer typ Rogerwolco, Ventrilo, game voice m.fl.

men nu har jag hittat ett som fan har bättre kvalitet än telefoner och ingen delay...

tänkte lite till sporthojs CS lag men även andra kan väl ha nytta av det :)

ladda hem skype på www.skype.com

Ah, härligt att fler har hittat det!

Vi är några som använder det istället för telefon, undertiden vi lirar unreal, red alert och så vidare.

Skitbra kvalitet, mkt bättre än telefon, smidigt att komma igång med och framförallt:

Kostar gratis! :D

Rätta mig om jag har fel men kan man inte bara snacka 2 åt gången? :confused:

ash, grabbar har ju snott mer än hälften, dom där komprimeringarna har funnits länge. Bleh på dom!

Nu har jag installerat det, men jag har inga vänner juh! Har inte heller nån mikrofån :D
Fårla använda videokameran som mic då.

Jag tycker gott att Sporthojs cs lag skall lira lite mer på server.u-a.se:27016 som heter bredbandsbolaget #u-a där det spelar trevligt folk, kan säga att kör ni med otrevlig språk så åker ni ut med en gång :mattias Så spela o ha kul. Vill sporthojslaget möta oss så finns vi i #u-a på quakenet jag heter Hocke där. Vi kör med ventrilo som är det klart bästa voice programmet om man är mer än 5 personer.

20SK skrev:
Jag tycker gott att Sporthojs cs lag skall lira lite mer på server.u-a.se:27016 som heter bredbandsbolaget #u-a där det spelar trevligt folk, kan säga att kör ni med otrevlig språk så åker ni ut med en gång :mattias Så spela o ha kul. Vill sporthojslaget möta oss så finns vi i #u-a på quakenet jag heter Hocke där. Vi kör med ventrilo som är det klart bästa voice programmet om man är mer än 5 personer.
varför skulle vi spela där!?

goare på vår egen där man kan svära o kasta koskit på varandra i härlig harmoni :D

ventrilo e rätt schysst men funkar inte på alla datorer, och har sämmre kvalitet än skype

Skype verkar vara rätt datorkrävande, så det funkar kanske inte prima för alla. Men jag rekomenderar alla att testa det. :tummenupp

Orwar skrev:
Skype verkar vara rätt datorkrävande, så det funkar kanske inte prima för alla. Men jag rekomenderar alla att testa det. :tummenupp

jepp... min dator gillar det inte i spelen, frameraten skjunker typ till hälften... men ett alternativ till telefon är det ju alla gånger. Alltid kul att tjata med alla kompisa samtidigt :)

(inget tjabb nu om att jag bara har fem kompisar eller så tack)

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back