skynda fynda

Ja, lågt pris om det är i bra skicka.

Dock så kan den vara vurpad och fått en del skador, därav ny lack på en hoj som endast är 4 år.

Ja, lågt pris om det är i bra skicka.

Dock så kan den vara vurpad och fått en del skador, därav ny lack på en hoj som endast är 4 år.

det brukar inte hindra folk från att sätta överpriser på sina hojar

Hehe... ja, förjävla bra pris om det är sant. Jag la ut en kraftigt underprissatt Merca när polaren fyllde 30 för ett par månader sen. Han hade telefonsluss fram till lunch innan blocket fick bort den... :hihi

EDIT: "Lånad mail" tyder ju ännu mer på födelsedag....

å jag har lyckats gå på en sådan "bluff" en gång, killen var måttligt glad kan jag meddela särskilt som han hade jobbat nattskift och endast hunnit sova ett par timmar innan polarna satte ut annonsen:D

Ett tips om ni ser en liknande annons och tror att det är "födelsedagskul"
så slå på hitta då ser ni direkt att han fyller år 6:e juli.

http://www.hitta.se/ViewDetailsWhit...id=CJ3iqwNF6eb2RqHx2r3Zkw%3d%3d&Vkid=81503031

tja då kommer väl ngn att bli glad idag oavsett om den är omlackad eller ej

Last edited:
å jag har lyckats gå på en sådan "bluff" en gång, killen var måttligt glad kan jag meddela särskilt som han hade jobbat nattskift och endast hunnit sova ett par timmar innan polarna satte ut annonsen:D

Polarna gjorde en liknande sak men vart inte heeelt nerringd, jag hade en gammal sierra som dom visste att jag aldrig låste. Så dom var ner på parkeringen och placerade bla en stor dildo inne i bilen och fotade utanför och en bild innifrån. Sen tog dom en bild på en cossiemotor och la ihop det till en annons. Lite småkul då jag själv kört cosworth tidigare och var medlem på forumet och såg hur dom diskuterade min bil hejvilt. Fick några samtal men vart inte totalt nerringd av nån krek eller så, om det nu är det man vill dvs.

Ädet: jag hittade ju bilden

Bifogat

• Sierra.JPG
    Sierra.JPG
    95.7 KB · Visningar: 187
Last edited:
Jag kom precis på en bra affärsidé!
Man sätter ut en bil / MC till kraftigt underpris, kopplar numret till ett betalnummer, lutar sig tillbaka med en kopp té & ser pengarna ticka in..:D

Fan d ska jag göra!

"detta samtal kostar 150:- / påbörjad minut"

annons borttagen, ngn härifrån som köpt sig en r1 -05 för 58K endast 500 mil?

*/ ?>
Nyheter
Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Back