Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maggy skrev:2224967Du hade kunnat sätta blinkersarna närmare ihop. Lagen säger 18cm så bara glaset behöver "sticka ut" på sidan om nummerplåten.
Själv gjorde jag i rostfritt.
http://mortling.mine.nu/gsx/kellermann
E-märkta blinkers är också bra!
ej godkänt...Örnie skrev:2237088Är det "ok"(polis/besiktning) med en intigrerad blinkers i baklyckta? Skulle vara rikgit gott isåfall. Någon som vet?
Örnie skrev:2237088har likadana blinkers. problemet med 18cm är nog inget problem. Problemet är snarare att de ej är e-godkända dvs går inte att besiktiga med.
Är det "ok"(polis/besiktning) med en intigrerad blinkers i baklyckta? Skulle vara rikgit gott isåfall. Någon som vet?
Snygg! Gör en till o sälj till mig! du får 200spänn...shoei skrev:2224296Monterade precis min nybyggda skylthållareVad tycker ni?
Det där med e-godkänning behöver du bara ha om du ska regbesiktiga cykeln. Har alltid besiktigat med ej godkända blinkare utan några klagomål.Örnie skrev:2237088har likadana blinkers. problemet med 18cm är nog inget problem. Problemet är snarare att de ej är e-godkända dvs går inte att besiktiga med.
Är det "ok"(polis/besiktning) med en intigrerad blinkers i baklyckta? Skulle vara rikgit gott isåfall. Någon som vet?
Budde skrev:2243402shoei det var en snygg skylthållare du har gjort, den blev riktigt läcker när den väl var monterad på hojen oxå.![]()
Hur ska du lösa skyltbelysningen samt den röda reflexen?
/Budde
Vilken station var du och besiktade på? Jag torskade stenhårt på bilprovningen i Sollentuna för att mina blinkers inte var E-märkta.Spiken skrev:2243383Det där med e-godkänning behöver du bara ha om du ska regbesiktiga cykeln. Har alltid besiktigat med ej godkända blinkare utan några klagomål.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |