Skylthållare m. miniblinkers - bikersneed

shoei skrev:
2147691 Japp så var det! Men jag lyckas inte få bort den upptill : / Ska det bara vara att dra den nedåt? Går inge bra :va
Dem översta är lika dana vad jag vet iaf, du måste nog ta bort bönepallen för att se dem. har för mig att det var så iaf. men annars är det väl bara att dra och kpa nya :)

Dark_Messenger skrev:
2143954 Ser ut som en gammal version av Kellerman-blink! :tummenupp Ser nästan ut som de nyare. Tror de flesta mc-handlare har dessa.

Jag satte på Kellermann Micro 1000 LED White på min GSX. E-märkta och i äkta krom, men de finns i svart eller mattkrom med. Köpte dem på Bikeshop... rekommenderas.
Bilder

Maggy skrev:
2153245 Jag satte på Kellermann Micro 1000 LED White på min GSX. E-märkta och i äkta krom, men de finns i svart eller mattkrom med. Köpte dem på Bikeshop... rekommenderas.
Bilder

Snyggt! Men när det är lysdioder, måste man inte koppla in ett par motstånd då? Dom blinkar väl vääldigt snabbt annars

Stämmer bra det.. men det är inte säskilt komplicerat.
Jag har 4 st motstånd (ett paralellt med varje blinkers) på 25 W 10 Ohm men det är lite för mycket. Kellermann säljer motstånd anpassade till blinkersarna på 8,6 Ohm så det får nog bli sådana.

*/ ?>
Back