Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför är det så viktigt med hoodie för dig?Hmm det svåra är ju om man ska välja form framför funktion så att säga... Eg skulle jag vilja köra med endast hoddie över skyddsvästen men om olyckan är framme så är ju inte detta optimalt. Då skulle man ju kunna komplettera detta med en textiljacka ovanpå skyddsvästen och ha hoddien över det men frågan är om det inte blir varmt som fan i sommarvärmen.... Har ju inte tänkt blåsa motorväg i denna mundering men det behövs ju inga höga hastigheter för att göra sig ordentligt illa![]()
De är snyggt, punGt!Varför är det så viktigt med hoodie för dig?![]()
Jag kör med Halvarssons som nämnts tidigare i tråden och tycker att den funkat bra. Är det kallt ute har jag en Dainese goretex jacka över. Är det varmt kör jag med cross tröja. Med jackan på drog jag omkull på dieselspill i klaratunneln och klarade mig helskinnad, duktig reva i jackan dock.
Det här kanske kan vara något. Icon gör bara saker för gata så borde tåla att krama asfalt med, många stuntare som kör med det (har inte testat själv).
Finns som väst:
http://www.4speed.se/sv/artiklar/icon-stryker-vest.html
Å som full "tröja":
http://www.4speed.se/sv/artiklar/stryker-rig.html
Kör du mestadels i tunnlar?Du menar kevlartröjan eller? Intressant, ingen skada på tröjan vid omkullkörningen? Vad hade du för hastighet ungefär? Gled du eller rullade du runt? Sorry, mycket frågor man du va en sån spot-on som jag ville få kontakt med![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |