Skyddsställ till lillkisen!

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
GSX-R 1000
Letar efter ett ställ till min 10-åriga grabb så han kan få åka med pappsen på moppen ngn gång då och då. Tyg eller skinn spelar ingen roll bara det är ett bra ställ med skydd inbyggt. Har letat runt och hittat typ 1 ställ, måste finnas mer. Han har size 140 eller nåt, ngn som vet vart det finns lite olika?

Hade du bott i närheten av Sundbyberg hade jag rekommenderat http://www.mcpoolen.se/ enligt polarn har de ngt slags bytessystem för kläder. Jag har inte första handsinformation men det kan vara värt att kontrollera. Ungar har ju en tendens att växa.

Skyddsställ till lillkisen

Akn78 skrev:
Letar efter ett ställ till min 10-åriga grabb så han kan få åka med pappsen på moppen ngn gång då och då. Tyg eller skinn spelar ingen roll bara det är ett bra ställ med skydd inbyggt. Har letat runt och hittat typ 1 ställ, måste finnas mer. Han har size 140 eller nåt, ngn som vet vart det finns lite olika?

MC-Poolen i Sundbyberg (Stockholm) har inbytessystem för goretex-barnkläder:
www,mcpoolen.se/clothes/textil/gk/jackor/mcpool/haddock/utbytessystem.shtml

De har även försäljning via postorder: www.mcpoolen.se/postorder/postforskott.html

Köper kläder till min son där, funkar kanoners :)

MCPoolen hade ju bra pris på sina grejer dessutom, kanske får ta en tur dit för att prova första. Åker säkert dit en sväng i sommar ändå, annars får man väl ta det på postorder, lurigt med storlekar då bara...

handlade mitt ställ på mcpoolen och jag är mer än nöjd med servicen jag fick, mycket trevliga var dom :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park