skuren

>Hanning< skrev:
2263219 hur fan har ni pojkar råd?!

Tror knappast att de flesta av dem betalar allt själva, eller ens nått :rullandeu :7peta

My_way skrev:
2266001 Tror knappast att de flesta av dem betalar allt själva, eller ens nått :rullandeu :7peta

Jäää :yoparty

FrekCt att du hittade till 125-forumet och inte bidrog med ett jota. DET mina herrar krävs mycket för att göra. :fakta

My_way skrev:
2266001 Tror knappast att de flesta av dem betalar allt själva, eller ens nått :rullandeu :7peta
Nej jag tvivlar på det. Vem har råd att lägga runt 60k på en 125:a när man är 16.

Förstår inte heller hur man kan lägga så mycket på en 125:a heller för den delen men.

Lundgren skrev:
2266011 Nej jag tvivlar på det. Vem har råd att lägga runt 60k på en 125:a när man är 16.

Förstår inte heller hur man kan lägga så mycket på en 125:a heller för den delen men.

klart att du låter på det viset, antingen avis eller bara skitnöjd kille.
betalat allt har jag gjort sådeså och kommentera inte detta nu med nå coola "SVAR" som du nu verka göra titt som tätt.. :7peta

mejje skrev:
2268117 klart att du låter på det viset, antingen avis eller bara skitnöjd kille.
betalat allt har jag gjort sådeså och kommentera inte detta nu med nå coola "SVAR" som du nu verka göra titt som tätt.. :7peta
Nej jag letar inte efter att kommentera med "coola" svar jag bara tycker det är mycket pengar för något som sjunker i värde så fort och som man inte har så länge. Skillnad är om lägger massa papp på en r1 eller liknande för den har man ett tag och då gör det inte lika mycket att den sjunker i värde. Det var endast så jag menade. Förstå mig rätt alltså. Självklart är det en supersnygg hoj och om ingen köper dem kommer de ju aldrig ut som beg. för andra att köpa :tummenupp

Men de är varken billiga i inköp eller i service.

Lundgren skrev:
2268133 Nej jag letar inte efter att kommentera med "coola" svar jag bara tycker det är mycket pengar för något som sjunker i värde så fort och som man inte har så länge. Skillnad är om lägger massa papp på en r1 eller liknande för den har man ett tag och då gör det inte lika mycket att den sjunker i värde. Det var endast så jag menade. Förstå mig rätt alltså. Självklart är det en supersnygg hoj och om ingen köper dem kommer de ju aldrig ut som beg. för andra att köpa :tummenupp

Men de är varken billiga i inköp eller i service.

:tungan aja, har bytt blinkers och bakljus nu på dtr:n .. bilder kommer :tummenupp

jaha

Min nsr skar också ihop i höstas....så jag snackade med en meck och han rekommenderade att blanda ner oljan direkt i tanken.
Problemet på min var att den inte fick nån olja alls och samtidigt så gick kolvringarna sönder och smällde mellan top och kolv.

Nu har jag köpt allting nytt utom toppen som vi slipade lite på...den går fint nu
Misstaget med oljan gör jag inte om..Jag rekommenderar att det blandas i
tanken jag med :)

mejje skrev:
2268117 klart att du låter på det viset, antingen avis eller bara skitnöjd kille.

det gills inte om man fick pengarna av pappa. :rolleyes:

Skoja bara, jag skall hålla tyst, pappa har alltid betalat mina. Från mopederna tills nu. Fast mest i själviskt syfte dock, för då är de "egentligen" hans. Dvs, han bestämmer när det är dags att byta och vilken det blir. Jag har en viss röst i det hela, men han bestämmer. :katt

Sofiiaa skrev:
2347382 det gills inte om man fick pengarna av pappa. :rolleyes:

Skoja bara, jag skall hålla tyst, pappa har alltid betalat mina. Från mopederna tills nu. Fast mest i själviskt syfte dock, för då är de "egentligen" hans. Dvs, han bestämmer när det är dags att byta och vilken det blir. Jag har en viss röst i det hela, men han bestämmer. :katt

Okej :arsele .... :rolleyes: ska kränga rs.en nu och införskaffa en mellan hojj snarast. dtr blir vinter hojj

är den skuren i veven eller cylindern(orkade inte läsa hela så...) för ja ha nämligen en motorunderdel med drev och allt som du kan få köpa ....

;) vart på plantskola , FRESTEN HAR JAG FÅTT GARANTI PÅ PRILLAN! ... ja har väntat otroligt länge på detta och nu har det verkligen hänt.

asså fatta vad glaaaad ja är :P

Kollade du aldrig på munstycket osv...typ varje gång du tvätta den eller nåt sånt?

mejje skrev:
2612570 ;) vart på plantskola , FRESTEN HAR JAG FÅTT GARANTI PÅ PRILLAN! ... ja har väntat otroligt länge på detta och nu har det verkligen hänt.

mejje skrev:
2612570 ;) vart på plantskola , FRESTEN HAR JAG FÅTT GARANTI PÅ PRILLAN! ... ja har väntat otroligt länge på detta och nu har det verkligen hänt.

OJSAN, jobbat på plantskolan o skitit i skolan, eller hur gör du annars?
Säg att du jobbar lite då o då runt om året och sen hela sommarlovet. Du kanske får 25k på ett år då.

Om du har råd med körkort+ställ/hjälm+dtr+rs = ca 90k

då har du jobbat som slav sen du va 12-13 då eller?

Hör fortfarande låten Snook - pappa betalar i mina öron, :arsele .

125_next skrev:
2612941 Kollade du aldrig på munstycket osv...typ varje gång du tvätta den eller nåt sånt?
oj, ja som tvättar mina saker 1 gång i veckan, vilket onödigt jobb:3freak ? Räcker väll med och kolla tändstiftet?

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back