Skumt, ingen som nämnt överfallet på Svineri Mc

Du är inne på sporthoj.com Detta är för folk som gillar att köra hojj snabbt. Du är inte inne på något klubb forum så...

tänkte just på det... dock är det fel personer som sitter häktade om man frågar svineri mc...:va

Såklart tråkigt att sånt ska inträffa*. Men det här är nog inte rätt forum för att diskutera det. På samma sätt som de nog inte diskuterar behovet av en bana i stockholmsområdet på sina fester.

*) Är det förresten inte dags för någon riksdagsledamot eller något att föreslå ett förbud mot motorcyklar med motor av HD-typ i Sverige? Personer som ägnar sig åt dessa verkar vara överrepresenterade när det blir stökigt vid någon form av evenemang som har med motorcyklar att göra. Risken att någon ska bli misshandlad är nog tiofalt större på en fest med en klubb som kör HD än på valfri bandag i Sverige. Vi kan samtidigt ta och förbjuda amerikanska bilar också.

De har förmodligen fått ett telefonsamtal eller liknande :glömdet
(texten i tidningen var ju att de som sitter häktade hade INTE varit där, de var ju maskerade):crash

Vi kan samtidigt ta och förbjuda amerikanska bilar också.

Nu tar vi och lugnar ner oss lite va :tungan

TS inlägg tänker jag inte ens kommentera men jag blir lika facinerad varje gång att någon frivilligt väljer att åka omkring med ett aphängarstyre. Köra sporthoj måste ju vara som att sitta i en skinnfåtölj i jämförelse.

Risken att någon ska bli misshandlad är nog tiofalt större på en fest med en klubb som kör HD än på valfri bandag i Sverige.

På bandagar brukar väl var och en ordna med det själv? :crash

Det är bara traktoråkarna som behöver hjälp med den biten.
Det enda de får till på egen hand är väl vita fingrar, ryggskott och mjäll?

BTW, varför tänker jag på fotboll när jag läser om detta? :va

:zpy

/e

Såklart tråkigt att sånt ska inträffa*. Men det här är nog inte rätt forum för att diskutera det. På samma sätt som de nog inte diskuterar behovet av en bana i stockholmsområdet på sina fester.

*) Är det förresten inte dags för någon riksdagsledamot eller något att föreslå ett förbud mot motorcyklar med motor av HD-typ i Sverige? Personer som ägnar sig åt dessa verkar vara överrepresenterade när det blir stökigt vid någon form av evenemang som har med motorcyklar att göra. Risken att någon ska bli misshandlad är nog tiofalt större på en fest med en klubb som kör HD än på valfri bandag i Sverige. Vi kan samtidigt ta och förbjuda amerikanska bilar också.

Mycket bra förslag! :tummenupp

(inte ironisk!)

Det är väl ungefär sådana här saker man kan förvänta sig av människor som kastar sand på varandra för att någon valt samma färg på kläderna som de? :rolleyes: När de dessutom startar en färgkoordinationsorganisation, då kanske de borde börja syssla med Haute Couture istället för att slå på varandra. :tummenupp

Last edited:
Nu tar vi och lugnar ner oss lite va :tungan

TS inlägg tänker jag inte ens kommentera men jag blir lika facinerad varje gång att någon frivilligt väljer att åka omkring med ett aphängarstyre. Köra sporthoj måste ju vara som att sitta i en skinnfåtölj i jämförelse.

Grymt skönt med aphäng faktiskt, helt plötsligt så kan jag som är 2meter sitta bra på en mc då dem flesta sporthojjar känns som små mopeder. :rolleyes: Där sätter vi dock punkt, jag gillar sporthojjar också, dock så är jag lite sorgsen över att man ska vara på tok för lång för de vanliga litercyklarna :(

Nu har jag ingen koll på vad det är är för lirare och vad det är för sorts organisation, men jag skjuter från höften och gissar på att det är 1%are. Det jag tycker är otroligt ironiskt med just 1%are är att dom har fått för sig att dom ska ställa sig utanför lagen och leva som outlaws men inom sina organisationer har dom hårdare regler och hierarki än det vanliga samhället... där dom desutom bråkar med varandra om dom har liknande färger. Låter mera som två kvinnor som råkar ha samma klädsel på en fest...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park