Skumt Del 5!!!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
senaste mailet, vad tror ni då??? Om jag ger dom ett gammalt konto jag har utan pengar på???

Hi Ravetrancer,
Thanks for your reply,i will like to Transfer the Money to your either by Wire Transfer OR a cashier cheque,Since you said that cashier cheque do not work in your country i will like to know your Bank Informations and your Account details in-order for me to transfer the Money for you to receive it in time and i will like you to get back to me with your Bank and Account informations,as soon as possible.

Du verkar väldigt osäker på den här affären. Med så mycket dåliga vibbar bör man nog avstå, ibland måste man lita på magkänslan.

Varför inte förklara att det inte känns bra, och säga att det blir ingen affär?

<ot>
yamha-center i tisdag, vid 2snåret?
Den svarta xjr'n och röd/vit ställ som hälsade snällt var jag ;)
</ot>

Jag skulle nog fortsätta att "leka" lite med dom. Ge ett gammalt kontonummer som du inte använder utan pengar etc på och be dom sätta in pengarna.

Sen fortsätter du bara i all evighet att fråga efter pengarna... Och säger att du gör "dick shit" innan du har fått dina dineros.

Money Talks, Bullshit walks kan du hälsa från mig ;)

Ravetrancer skrev:
senaste mailet, vad tror ni då??? Om jag ger dom ett gammalt konto jag har utan pengar på???

Hi Ravetrancer,
Thanks for your reply,i will like to Transfer the Money to your either by Wire Transfer OR a cashier cheque,Since you said that cashier cheque do not work in your country i will like to know your Bank Informations and your Account details in-order for me to transfer the Money for you to receive it in time and i will like you to get back to me with your Bank and Account informations,as soon as possible.

RoLLER skrev:
Jag skulle nog fortsätta att "leka" lite med dom. Ge ett gammalt kontonummer som du inte använder utan pengar etc på och be dom sätta in pengarna.

Sen fortsätter du bara i all evighet att fråga efter pengarna... Och säger att du gör "dick shit" innan du har fått dina dineros.

Money Talks, Bullshit walks kan du hälsa från mig ;)
ja jag vet, det e ju det som e kul o se deras förklaringar på allt, hehehe
Skall skicka dom ett bankkontonummer så får vi se vad dom säger:)

Ravetrancer skrev:
ja jag vet, det e ju det som e kul o se deras förklaringar på allt, hehehe
Skall skicka dom ett bankkontonummer så får vi se vad dom säger:)

Hahahhaa.... Det skall bli kul att följa det här :D

De verkar inte ha nån större koll på hur man betalar inom EU iaf. Du måste skicka dem ett IBAN nummer och BIC/SWIFT adress.

303 skrev:
De verkar inte ha nån större koll på hur man betalar inom EU iaf. Du måste skicka dem ett IBAN nummer och BIC/SWIFT adress.
jamen tack för den, vet ju inte vad jag har för iban nummer o bic/swift....

Ravetrancer skrev:
jamen tack för den, vet ju inte vad jag har för iban nummer o bic/swift....
SEB skriver ut det på kontoutdragen numer (tror jag), eller om du har Internetbank, så vet jag att SEB åtminstone visar det där. Buss på dem!

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen