skumt beteende..

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
jag var ute och gick med några jobbarkompisar igår. då hör man hur det kommer en motard och öser.
jag vrider huvet ur led för att lokalisera han.
min arbetskompisar bryr sig inte för fem öre.
killen på den ultrasnygga motarden bromsar upp den i en riktigt rejäl stoppis. typ tio meter lång.
precis när han har påbörjat stoppisen, kanske kommit 3 meter på den, skriker typ jag och pekar och flaxar "satan i gatan va coooooooooooooolt"
mina arbetskompisar vänder då på sig och kollar på motarden (som alltså för tillfället befinner sig mitt i en superfet stoppie).
alla har ungefär ett ansiktsuttryck som om dom kollat på färg som torkar. alla vänder tillbaka huvet och fortsätter att snacka om något annat UTAN ATT DOM ENS VÄNTADE PÅ ATT HAN SKULLE AVSLUTA STOPPIEN!!!!!!!!!!!!!!
mina arbetskompisar är i åldrarna 20-30.

hur kan man va så ointresserad av någonting så coolt? jag fattar inte det. någon som kan förklara?

Rigge skrev:
Men hallå? 10 meter??? :rodnar

alla stoppis jag har sett tidigare i mitt liv har varit på max tre meter kanske, så för mig är tio meter suuuuuuuuuupernice :tummenupp

hur långa gör du?

Vet inte... 30-40 en bra dag KANSKE?? Men jag vet folk som gör stoppies på runt 200 meter så 10 imponerar inte så värst.

grejen med dom här killarna är väl att även ifall han hade gjort en 100 meters stoppie hade dom reagerat likadant

30-40 meter är superduperultracoolt.

Du kanske borde rekomendera att dina arbetskamrater slutar att käka valium så kanske dom reagerar lite nästa gång nått coolt händer.

Dina kompisar kanske inte tyckte det såg så speciellt ut för att de inte alls är insatta i vad det hela innebär... som när min flickvän rider dressyr på hästen. Det är tydligen rätt knepigt att få hästen att stå och trampa på stället, men jag tycker inte det ser så speciellt alls ut. Om hästar hade varit vanliga ute på gatorna (och hon inte redan förklarat allt det här för mig), någon red förbi på en jättefin häst, stannade och trampade på stället, då hade jag antagligen inte stått och glott tills hästen trampat klart.

Ok, kasst exempel, men en teori till varför dina kompisar inte förstår sig på viktiga saker :crash

bmwjohan skrev:
jag vrider huvet ur led för att lokalisera han.

Du postade i ett inlägg att du hade nån form av högskoleexamen?

Men du saknar en hel del versaler och sen heter det "Jag vrider på HUVUDET ur led för att lokalisera HONOM. Inte huvet eller han.....

Alla har inte samma intresse. Oftast umgås men med de som har det. Inte alla gånger tydligen.

//PolisMAVVE :rock

bmwjohan skrev:
Alla vänder tillbaka huvet och fortsätter att snacka om något annat UTAN ATT DOM ENS VÄNTADE PÅ ATT HAN SKULLE AVSLUTA STOPPIEN!!!!!!!!!!!!!!
mina arbetskompisar är i åldrarna 20-30.

hur kan man va så ointresserad av någonting så coolt? jag fattar inte det. någon som kan förklara?

Reagerar man inte på det, så är man antagligen gay :fakta eller så är man själv mycket bättre på att stunta :rodnar

Re: Re: skumt beteende..

maverick_750rr skrev:
Du postade i ett inlägg att du hade nån form av högskoleexamen?

Men du saknar en hel del versaler och sen heter det "Jag vrider på HUVUDET ur led för att lokalisera HONOM. Inte huvet eller han.....

Alla har inte samma intresse. Oftast umgås men med de som har det. Inte alla gånger tydligen.

//PolisMAVVE :rock

jag tycker inte att det känns som att man behöver skriva korrekt svenska på ett sånt här forum. räcker bra med "talspråk"

sen läste jag inte svenska för fem öre på högskolan. jag läste bara data, matte och el och sånt.

Mattiaz.. jag tror nog att dom är gay allihopa

Min längsta stoppie var en meter :) ...och ofrivillig

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back