skum hoj

Det finns bara ett sätt att bekämpa alla stölder och det är att vi som åker hoj står upp och höjer rösten och framförallt hjälps åt att förhindra alla stölder, själv kommer jag att under vintern montera spårsändare på min hoj som då kommer att gå att söka via gsm typ trackgaurd eller liknande, det är bättre att kolla upp en hoj en gång extra än att inte bry sig, komihåg att nästa gång kan det vara DIN hoj som är borta

Tillsammans blir vi starkare

naturligtvis vill jag tacka alla som sagt att jag gjorde ett bra jobb, men jag tyckte det va ganska naturligt, som jag sa tidigare ´kan det vara min hoj nästa gång

Last edited:
conno skrev:
I det här fallet så är hojen stulen. Man kan ju också ta bort skyllten för att slippa P-böter.

Och framför allt BRA GJORT :klappar

om man vill slippa det så klotar man inte hojen klipper kablarna till täningen och sågar inte av flärpen som nr plåten sitter på

:spammer

Angående 999:an vid Jönköping. Ring mig nästa gång. Det finns en 999:a där ute som saknar mig. Den vet bara inte om det än :)

Om någon i sthlm e kaffesugen och ska ut å åka kan ni komma förbi jobbet och snacka skit en stund, jobbar till 06.00

yonsson skrev:
:spammer

Angående 999:an vid Jönköping. Ring mig nästa gång. Det finns en 999:a där ute som saknar mig. Den vet bara inte om det än :)

jag lyckades luska ut då vem ägaren var. han var från jkpg-trakten.
men det var helt otroligt, liksom splitter ny hoj, den bara stog där å glänste i sommarnatten :hihi , det var vid avtagsvägarna vid brunnstorp.

hjelmfrillan skrev:
jag lyckades luska ut då vem ägaren var. han var från jkpg-trakten.
men det var helt otroligt, liksom splitter ny hoj, den bara stog där å glänste i sommarnatten :hihi , det var vid avtagsvägarna vid brunnstorp.
Fick du veta varför den stog där i sommarnatten och så snygg ut?? :lol

TERMINATOR skrev:
om man vill slippa det så klotar man inte hojen klipper kablarna till täningen och sågar inte av flärpen som nr plåten sitter på

Nä det är klart. Men Läs ordentligt vad jag skrev. Du skrev inget om kablarna. Klotade hojar finns det gott om. Det var bara ett alternativ.

conno skrev:
Nä det är klart. Men Läs ordentligt vad jag skrev. Du skrev inget om kablarna. Klotade hojar finns det gott om. Det var bara ett alternativ.

nej jag vet att du inte kunde vet allt det, lugn o fin broder :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...