Onedreamer
Dream on....
Rensad då jag fått svar och vill ej sätta käppar i hjulet för säljaren som att tex bli misstrodd
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanske för att visa allt som ingår i priset. Även kättingen medföljer hojen.varför tar man ut sin hoj på en äng för att sedan sätta på en väldigt stor kätting när man ska fotografera?!
tja telefonnumret går ivf till en olga i vårby, skrapade kåpor brukar dra ner priset så jag tycker att 60000 känns ok om hon vill få den såld!
Hon e säkert sne på gubben och tänkte jävlas å sälja hojen hans. Släpade väl ut skiten ur garaget för hon hittade ingen nyckel.![]()
Sh och alla dessa minipoliser som söker en klapp på axeln eller dunk i ryggen.
Kan vara tusen grejer, ha lite fantasi så kanske ni kommer på varför han har det. Gör ni inte det så släpp det.
Dom kanske låste den för att sedan gå och mysa i buskarna![]()
ok det köper jag som anledning, men som sagt, varför en stor fin kätting runt bakhjulet mitt ute på en äng?
Kära olga kan ju agera målvakt så det med att numret är knutet till en person behöver ju inte betyda ärlig.
Sh och alla dessa minipoliser som söker en klapp på axeln eller dunk i ryggen.
Kan vara tusen grejer, ha lite fantasi så kanske ni kommer på varför han har det. Gör ni inte det så släpp det.
fan du blir bara bittrare å bittrare bully, du sprider ditt gödsel i var å varannan tråd! ryck upp dig nu![]()
Tänk själv om det var din hoj, och du skrivit över den på en släkting för att avbryta försäkringen över vintern så sitter det några lirare på ett forum och påstår en massa bullshit o gör narr av din mor/syster/fru/släkting.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000709532070
Hon ser väldigt mys vänlig ut.
Ok, det kanske inte är hon som äger hojen.
känns som att om "dom" vill sälja stöldgods så skulle "dom" satt ett mkt mkt lägre pris, tycker dock att runt 60000:- plus minus nån tusing känns ok för denna hoj ang kättingen, ring å fråga, vågar du inte ringa skicka ett mail
jag tycker den känns ärlig ivf
kanske just det "dom" vill att man ska tro.. ee-eh?![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |