Skum annons

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
Honda VTR1000F -98
Rensad då jag fått svar och vill ej sätta käppar i hjulet för säljaren som att tex bli misstrodd

Last edited:
tja telefonnumret går ivf till en olga i vårby, skrapade kåpor brukar dra ner priset så jag tycker att 60000 känns ok om hon vill få den såld!

Last edited:
varför tar man ut sin hoj på en äng för att sedan sätta på en väldigt stor kätting när man ska fotografera?!
Kanske för att visa allt som ingår i priset. Även kättingen medföljer hojen.

Hon e säkert sne på gubben och tänkte jävlas å sälja hojen hans. Släpade väl ut skiten ur garaget för hon hittade ingen nyckel.:D

Sh och alla dessa minipoliser som söker en klapp på axeln eller dunk i ryggen.

Kan vara tusen grejer, ha lite fantasi så kanske ni kommer på varför han har det. Gör ni inte det så släpp det.

tja telefonnumret går ivf till en olga i vårby, skrapade kåpor brukar dra ner priset så jag tycker att 60000 känns ok om hon vill få den såld!

ok det köper jag som anledning, men som sagt, varför en stor fin kätting runt bakhjulet mitt ute på en äng?

Kära olga kan ju agera målvakt så det med att numret är knutet till en person behöver ju inte betyda ärlig.

Kan vara tusen grejer, ha lite fantasi så kanske ni kommer på varför han har det. Gör ni inte det så släpp det.

Den dagen din hoj blir stulen kanske du blir tacksam för att folk är uppmärksamma.

ok det köper jag som anledning, men som sagt, varför en stor fin kätting runt bakhjulet mitt ute på en äng?

Kära olga kan ju agera målvakt så det med att numret är knutet till en person behöver ju inte betyda ärlig.

skulle du vara beredd att betala ungefär 70000:- som de andra står i med skrapade kåpor, denna http://www.blocket.se/malmo/Zx6r_ninja_32480957.htm?ca=20&w=3&last=1 är t ex prissänkt bara 8000:- dyrare dessutom nyare med många färre mil.

känns som att om "dom" vill sälja stöldgods så skulle "dom" satt ett mkt mkt lägre pris, tycker dock att runt 60000:- plus minus nån tusing känns ok för denna hoj ang kättingen, ring å fråga, vågar du inte ringa skicka ett mail:tummenupp

jag tycker den känns ärlig ivf

fan du blir bara bittrare å bittrare bully, du sprider ditt gödsel i var å varannan tråd! ryck upp dig nu:tummenupp

Last edited:
fan du blir bara bittrare å bittrare bully, du sprider ditt gödsel i var å varannan tråd! ryck upp dig nu:tummenupp

Tänk själv om det var din hoj, och du skrivit över den på en släkting för att avbryta försäkringen över vintern så sitter det några lirare på ett forum och påstår en massa bullshit o gör narr av din mor/syster/fru/släkting.

Tänk själv om det var din hoj, och du skrivit över den på en släkting för att avbryta försäkringen över vintern så sitter det några lirare på ett forum och påstår en massa bullshit o gör narr av din mor/syster/fru/släkting.

sant sant men som jag skrev, jag tycker att den känns ärlig!

Biken är ju köpt av mc handlare med 1 ägare, ikke så troligt att det är något strul med hojen då. Hon är väl i behov av pengar till bil och lägger sig under marknadspris för att nappa en köpare snabbt, det måste väl vara lagligt

känns som att om "dom" vill sälja stöldgods så skulle "dom" satt ett mkt mkt lägre pris, tycker dock att runt 60000:- plus minus nån tusing känns ok för denna hoj ang kättingen, ring å fråga, vågar du inte ringa skicka ett mail:tummenupp

jag tycker den känns ärlig ivf

kanske just det "dom" vill att man ska tro.. ee-eh? :fakta

Så här svarar säljaren på mina frågor:

"hej

Hojen är köpt och servad i avamc och alla nycklar finns med serviceboken"

Tror inte han gör sig skyldig till mer brott än dålig svenska, så köp hojen nu om den är så billig :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026