Skulle ni köpa en volvo 850...

Det viktigaste attt komma ihåg när du köper en bil med pajad tändstiftsgänga är att det säger en del om mekanikern som servat bilen.

Är den inte jävligt billig så hade jag köpt en annan.

Jag har dragit sönder många gängor som ung och entusiastisk, men jag hade ALDRIG köpt en bil av mig själv för tio år sen heller...

Chrille skrev:
2659823 Det viktigaste attt komma ihåg när du köper en bil med pajad tändstiftsgänga är att det säger en del om mekanikern som servat bilen.

Är den inte jävligt billig så hade jag köpt en annan.

Jag har dragit sönder många gängor som ung och entusiastisk, men jag hade ALDRIG köpt en bil av mig själv för tio år sen heller...

Å andra sidan köper ju inte du en bil nyare än -95 så det finns ju ett visst klientel får de gamla asen...

Om det nu inte var du ber jag hemskt mycket om ursäkt, men tills dess----->

Fixa själv kanske? 69,90 kr

18-144_l.jpg

http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=81245

Annars kan du ju köpa polarens 850 med blåst topplockspackning. GLT o skit vettu.

Det beror på priset för bilen. Vilken årsmodell? Är skicket ok på bilen så hade jag nog kunnat tänka mig att köpa bilen om det är rätt pengar. Miltal? Besiktning? Servicebok?

Lite tändstiftsgängor går alltid att ordna.

Nån sa att Volvo är lika törstig som BMW 5.-serien men saknar klass helt enkelt... visst kanske det men Volvon har inte en speciell stämpel över sig i alla fall...

FreddaAbborre skrev:
2660122 Annars kan du ju köpa polarens 850 med blåst topplockspackning. GLT o skit vettu.

Pris???

Last edited:
Back