Skulle ni köpa en Import hoj?

Bollox skrev:
Upp till var och en att kolla skicket. Är man så dum så at man bara kollar på mätarställning får man väl ta det då. Och precis som om det inte backas mätare här hemma... :huvet

Om jag ska köpa hoj med backad mätarställning så vill jag ha svenskbackad! Det vet ju alla att tyska mil är längre.. :tungan

HansJ skrev:
så rätt, men det verkar inte gå hem riktigt, ska bara svara vad jag egentligen tycker framöver...

Vaaa!!! och ta bort det största nöjet med att läsa alla inlägg här på dagarna.

Nej,nej, mera ironi åt folket. Jag tror dom flesta hajade vad du menade :hihi

wheelieman skrev:
Vaaa!!! och ta bort det största nöjet med att läsa alla inlägg här på dagarna.

Nej,nej, mera ironi åt folket. Jag tror dom flesta hajade vad du menade :hihi
.......håller med, mer ironi åt folket, fast jag antar att jag var så ironisk i mitt förra inlägg så inte ens författaren förstod det.... :D jag menar, hur skulle en sverigedemokrat kunna vara emot TYSK-importerade hojar :lol :lol :lol

Ja, självklart. Jag har haft tre stycken importerade hojar inklusive min nuvarande. Jag ser verkligen inget fel med det. Var själv och hämtade två stycken i somras, jag gillar tyskarna, dom är alltid trevliga och tillmötesgående. Det finns en firma i Hamburg, Motorradtechnik Hamburg, som jag varmt kan rekommendera. Killen som driver stället, Frank, är den mest professionella yrkesmänniska jag träffat. Han tar bara in hojar i toppskick och säljer dom till relativt lågt pris då han säljer många hojar till importörer. Formidabel service mind. :tummenupp

Det är snällare klimat i tyskland som inte sliter så mycket på bilarna heller. Bilar som rostar sönder i sverige brukar inte ha synlig rost så vitt man kan se på bilderna på mobile. Det finns naturligtvis undantag, men rent generellt.

Att dom ställer tillbaka mätarna mer där än hemma i Sverige, det är nån avundsjuk idiot som har hittat på när hans polare köpt en fin bil i tyskland för lågt pris när han själv har köpt nånting mycket sämre för samma summa :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT