Skulle jag någon gång köra chopper fick det gärna vara en sån här

GuW skrev:
Ska den kosta 290.000 så får det fan baseras på amerikanskt gjutgjärn också.
(för andrahandsvärdets skull)

Inte ens då tycker jag att den är värd överpriset.

Det är konstigt det där, HD tycks aldrig bli billigare än 80.000 oavsett ålder och skick, om man inte räknar sportstermodellerna.

Sportstern är ingen äkta HD i mina ögon, men den har ju inte heller något andrahandsvärde.
Det där e jäkligt knepigt. Man vill hellre ha en HD även om man vet att den är sämmre :va Va ju tydligen så att firman först bara byggde på japanska custom hojar. Men de var tvungna till att börja bygga på HD för det var tydligen vad kundera ville ha :va Jäkligt märkligt det där :confused: Håller med om att original är det inte ofta som de japanska hojarna kan jämnföras med HD. Men med lite fantasi så kan det ju bli riktigt bra! Kolla bara på denna Intrudern som i original skick ser (enligt mig) hemsk ut. I detta utförandet är den ju riktigt cool :tungan

Bifogat

• bthunderslide2.jpg
    bthunderslide2.jpg
    24 KB · Visningar: 137
  • bthunderslide3.gif
    bthunderslide3.gif
    25.1 KB · Visningar: 57
  • bthunderslide1.gif
    bthunderslide1.gif
    23.7 KB · Visningar: 57
Miks skrev:
Jag begriper inte hatet mot Harley Davidson här på SH.
Okej för gamla standard jordfräsar framförda av "juppisar" och panschisar.
Men denna som knappt har en enda pinal från Milwauke, 130hk på bakhjulet och hänger av MÅNGA SH-hojar begriper jag inte vad som är så fel med.

Inte jag heller? :va
Inget hat mot H-D, tycker det är kul att dom vågar bygga på annat än H-D :tummenupp

Är absolut inte främande för en Custom hoj, har aldrig kört nån skulle jag prova nån så kanske man köper en direkt man vet ju inte innan man testat

Har inget hat mot HD över huvudtaget. Det är bara så att själva märket HD är jäkligt märkligt!! Man kan inte säga annat än att dom är uråldriga konstruktioner som borde varit döda för längesedan. Medans dom är allt annat än döda :va Men det som märket tappar på kvalitet och utvekling tar dom igen på marknadsföring!! Måste vara en av världens största "bedrägerier" :tungan

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph