Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då är det ju inga konstigheter, han har ju alla "papeles". Jag skulle slå till direcKt!!
Det här mailet fick jag när jag skickade en intresseanmälan. Var flera bilder med också.
Hello,
Ok i'm gladly that you is interested to buy the bike.I have all the papeles in order,and you can use the bike to which country to you want from Europe.If you want i give you the all the papeles.For more confiance i give you the tracking number of your transport and the fotocopie of my passport.If you want you can contact my at this phone number:+34635087792.Reply my soon for more information or please call my.
Thanks.

Det här mailet fick jag när jag skickade en intresseanmälan. Var flera bilder med också.
Hello,
Ok i'm gladly that you is interested to buy the bike.I have all the papeles in order,and you can use the bike to which country to you want from Europe.If you want i give you the all the papeles.For more confiance i give you the tracking number of your transport and the fotocopie of my passport.If you want you can contact my at this phone number:+34635087792.Reply my soon for more information or please call my.
Thanks.

Han var ju ganska trevlig och ville ju att vi skulle "close the deal" snarast. Han ville ha halva summan på ett konto han inte kunde styra över och som sedan skulle föras över till honom tillsammans med andra halvan när jag godkänt affären. Senast igår fick jag mail om detta och skrev till honom att jag inte kan betala något förrän jag sett och att "all systems go" . Så det ska ju bli intressant att se vad han svarar.
Det blir väl att han försöker med olika bortförklaringar. Vi kan ju alla lägga en krona var och se?![]()
![]()
Du kan ju alltid skicka ett inscannat intyg från "din bank" att pengarna är insatta och att han kan skicka hojen nu![]()
Det här kan ju bli riktigt kul...

Du kan ju alltid skicka ett inscannat intyg från "din bank" att pengarna är insatta och att han kan skicka hojen nu![]()
Det här kan ju bli riktigt kul...
Funderar på att köpa den.
Har dock en check som är på lite mer än det begärda beloppet. Tror ni han går med på att cacha in den och sätta in mellanskillnaden på mitt bankkkonto? Efter det kan han skicka hojen om han känner för det...![]()
Bara hans E-mail adress säger en hel del![]()

|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |