Skulle behöva ett tips

joed

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2005
Hoj
suzuki
Tja!!
jag har funderat på att köpa en Husaberg 650 -03 som tidigare varit tävlingskörd (är reggad) och göra om den till en gathoj. Jag undrar om ungefär hur mycket det kostar med lampor (framljus, bakljus, blinkers m.m) och om det andra saker som man bör tänka på.

husa 650 -03

Bart skrev:
Det finns säkert redan trådar om just detta.. testa att söka.
tjena såg att du behöver lite hjälp då kan jag rekomendera att du ringer till keva i skåne dom har stenkoll på detta med priser,vet inte hur mycket koll du har på motard serien men martin lindh sm 2a i sverige jobbar där så dom bör ju kunna svara tycker man ju nr till dom e 0451-16102 prova så löser det sig nog såg i och för sig att du bor en bit upp i landet men ringa och få lite tips om kanske återförsäljare osv kan du nog få där det e ju en början i alla fal,mvh stefan :yoparty

Bart skrev:
Aha.. tyckte jag kännde igen det namnet.. han var första ägare på min husa..
Åh mäktigt :D

Min "första ägare" (om jag minns rätt) är Leffe, han är en idol för mig också! :tummenupp

Tillbaka till tråden, ringa å fråga en återförsäljare är det enda raka... Jag kan inte komma å tänka på nånting som du bör komma å tänka på. Förutom att hastighetswirerar går åt, så koppla int elände ;)

OlleR skrev:
Åh mäktigt :D

Min "första ägare" (om jag minns rätt) är Leffe, han är en idol för mig också! :tummenupp

Tillbaka till tråden, ringa å fråga en återförsäljare är det enda raka... Jag kan inte komma å tänka på nånting som du bör komma å tänka på. Förutom att hastighetswirerar går åt, så koppla int elände ;)
Nja idol vet ja inte:) mäktigt vet jag inte heller.. kände bara igen namnet å då kopplade det..hade ingen aning vem det var..har ingen koll alls! :)

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back