Skruv till backspegel på Ducce hyper??

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Vad är det för skruv som håller backspeglarna på en Ducce 748/9xx?? Har testat 3 och 4 mm insex. 3 glappar och fyran är för stor, hmmmm... :huvet

brukar kunna gå att pajja dom där skruvarna rätt enkellt.. kolla i verktygspåsen, har för mig att där brukar ligga en nyckel som passar rätt bra..

Är det sönderdraget kan en torx-bits rädda situationen

/B

Bj.O.rn skrev:
brukar kunna gå att pajja dom där skruvarna rätt enkellt.. kolla i verktygspåsen, har för mig att där brukar ligga en nyckel som passar rätt bra..

Är det sönderdraget kan en torx-bits rädda situationen

/B

Har kollat i den men där finns inget, kanske är den borttappad?? Hur ser en torx-bits ut???

Nuvarande skruv är hel o fin men det känns inte alls bra att sätta en 3 mm insex i den o riskera en rundning...

Svane skrev:
Vad är det för skruv som håller backspeglarna på en Ducce 748/9xx?? Har testat 3 och 4 mm insex. 3 glappar och fyran är för stor, hmmmm... :huvet

Vet inte storleken.... men jag köpte nya på Ducati Stockholm... kostade typ 12 spänn styck.... dyrt för en skruv..... men inte mer än en Cola på 7-11....

Ring dom o beställ :)

08-458 94 44....

Hoppsan.... missade frågan lite...... men ring dom o fråga vad det ska vara för nyckel.................

Svane skrev:

Det är ju en torx! Skaffa en torx-bit som passar, följer tyvärr inte med i verktygskitet.

K-Micke skrev:
Det är ju en torx! Skaffa en torx-bit som passar, följer tyvärr inte med i verktygskitet.

OK, tackar :Bugar Vet du vilken storlek också???

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...