Skruv mutter och brickor

Evert backström1

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2012
Hoj
ktm 2takt husa 650 2takt
Någon som vet var man kan köpa färdiga satser med skruv mutter och brickor som man kan skruva upp på väggen.
Kollat Swedol,Biltema,Jula.

Det där med mutter förbryllar mig lite, enda tanken jag får då är expander, men mig veterligen finns dessa på alla tre ställen.

Har du testat att :borra?

Nananars:
19-490_l.jpg

Jag gissar, att han vill ha en uppsättning med skruv, bricka och mutter i olika utföranden och dimensioner i en förvaringslåda ämnad för upphängning på vägg?

Det är i sanning en tolkningsfråga.

hylla.jpg

Jag kunde inte hitta något som passade in på TS(förmodade) beskrivning, så jag tog ett hyllsystem från biltema som illustration. :)

Last edited:
Jag gissar, att han vill ha en uppsättning med skruv, bricka och mutter i olika utföranden och dimensioner i en förvaringslåda ämnad för upphängning på vägg?

Det är i sanning en tolkningsfråga.

Jo visst, men mutter? Skall skruven genom väggen?

Jag tror att han vill skruva upp själva satsen på väggen, kanske.

Nog för att jag kan skruva en bordtennisboll men hur jag medelst självstimulans skall klara av detta det går jag bet på.

Det är väl snyggt? Hänga upp hyllor med genomgående gängstång, sedan så kan man lyxa till det lite med kupolmuttrar :fakta

En kollega till mej hade planer på att dra stora bultar rakt igenom sin vardagsrumsvägg för att kunna hänga upp en platt-tv på varje sida (gränsade mot sovrummet)

Han gav dock upp idén när vi påpekade att hyresvärden kan ha invändningar mot ett antal hål genom väggarna när han flyttar.

Ja nog är du skruvad alltid :dummer

Ja och väldigt älskvärd och pålitlig.

Jag hade satsat på lösa sortimentslådor med flera fack i som förvaras i lådor eller hyllställ, då kan man plocka med sig dem om det behövs.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park