Skruv i bakdäcket

Inget fel på verktyget, det skall se ut så, lite övning så får du in kladdstaven. Eller kladdveken, låter mindre porrigt....

Glidmedel finns inbyggt mellan hakan och näsan.

Jo jag förstår att verktyget ska se ut så, och det går säkert med övning och saliv, men igår stod vi tre pers och kämpade i en timme innan jag tillslut fick ringa bärgningskillen. Surt, eftersom biltemasatsen med sluten ögla på verktyget funkar hur smidigt som helst.

Bärgningskillens verktyg hade också sluten ögla, han hade även sånt slabb som gjorde allt glatt, och då gick det hur bra och fort som helst :tummenupp

Last edited:
Jo jag förstår att verktyget ska se ut så, och det går säkert med övning och saliv, men igår stod vi tre pers och kämpade i en timme innan jag tillslut fick ringa bärgningskillen. Surt, eftersom biltemasatsen med sluten ögla på verktyget funkar hur smidigt som helst.

Bärgningskillens verktyg hade också sluten ögla, han hade även sånt slabb som gjorde allt glatt, och då gick det hur bra och fort som helst :tummenupp
Lite teknik ligger det ju bakom, men jag gissar att ingen av er gjorde rent hålet, för även torrt går det att få i veken.

Men skit samma, nu är det lagat och du har verktygen, så skaffa lite lube och du har ett kit till nästa gång.:tummenupp

Jag slår ett slag för BMWs sats. Pluggarna är formade så att de expanderar mer än snörena gör på insidan av däcket dessutom är det lättmonterat.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back