xibalba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 13 May 2007
- Hoj
- GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Vill man ha mer uppstyrda gruppkörningar finns det klubbar att åka med!
Mina 0,50
Okay!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mina 0,50
Mina 0,50
Det här lät nog hårdare än det var tänkt.
Menar att lördagskörningarna erbjudit en frihet för ALLA att köra som de vill. Med rejält hög acceptens för både höga och lägre tempon, en variation åtminstone jag uppskattar i sig. Att mixen blir bland både gamla rävar och totala noobs.
Skulle man dela upp oliak grupper tappas som Schellfaren sa den öppenheten som jag ser det. Alla kör för att det är kul och för att träffa nytt folk, ett incitament gott nog som jag ser det.
Antingen ska man stycka gruppen, och lämna några vilsna själar med en karta och säga "vi möts i Åtvid." eller nåt, eller så ska hela gruppens tempo anpassas efter lägstanivå. Inget av alternativen känns särskilt tilltalande.
nu har jag iofs bara varit med på en av era körningar och den blev tidigt avslutad. . Men inte var det nå problem tyckte ja. det väntades och man kunde köra i lila lugna mysatempot om man ville.
jag hackar på fler gånger nästa år.. this time med fräsha däck![]()
Det här lät nog hårdare än det var tänkt.
Menar att lördagskörningarna erbjudit en frihet för ALLA att köra som de vill. Med rejält hög acceptens för både höga och lägre tempon, en variation åtminstone jag uppskattar i sig. Att mixen blir bland både gamla rävar och totala noobs.
Skulle man dela upp oliak grupper tappas som Schellfaren sa den öppenheten som jag ser det. Alla kör för att det är kul och för att träffa nytt folk, ett incitament gott nog som jag ser det.
Antingen ska man stycka gruppen, och lämna några vilsna själar med en karta och säga "vi möts i Åtvid." eller nåt, eller så ska hela gruppens tempo anpassas efter lägstanivå. Inget av alternativen känns särskilt tilltalande.
ja vad ska man säga? e väl som vanligt antar jag,, man tar eget ansvar osv,,, vill man ha show så kan man ha det på egen hand, tyvärr,,, ja ja vet ja drar aldrig upp den på bakhjulet,,,
Nu tror jag vi får sluta med gruppkörningar.
Tror inte mina ögon när man går in och kollar och ser att så många som 12 stycken har klotat i år.
Eftersom jag är så nyfiken på vilka det kan vara så kan ni väl pm:a mig om vilka ni är om ni inte vill skriva om det här på forumet.
Nu tror jag vi får sluta med gruppkörningar.
Tror inte mina ögon när man går in och kollar och ser att så många som...
Är rädd att folk som ser detta annars inte vill åka med om de tror att det är förenat med livsfara och åka med oss.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |