Tog en liten offroad tur med min hoj och det blev totalskrot av den. Gick ut i diktet i 60-70 och det blev en fin grop där framdäcket slagit ner och sedan blev det några volter. Verkstade som jag tog den till tittade lite snabbt på den och skakade på huvudet och dömde ut den direkt. Kronan, gaffeln och ramen tyckte de inte ens var värda att mäta. Nästan så att jag tror inte ens att FB:s besiktningsman var och tittade på den, men kan hända att han var där bara för att. I det skicket var den.
Det var sommaren -10, en 09:a som gått 240mil. Såg sedan att någon skrot hamnade som ägare.
Idag ringde det en herre till mig och undrade vad jag har gjort med min hoj. Sa att den stod i förvaring under vintern (skaffade en ny -10 direkt). Och allt eftersom kom det fram till att han undrade vad jag gjort med min 09:a. Den fanns tydligen ute till salu med ny identitet, ny skyllt. Han hade via polisen fått tag i det gamla regnr och sedan mig. Han sa något om att sabeln, slipons och någon lampa hade blivit skadad och undrade om det var något mer...
Finns en 09:a på blocket idag som gått 1800mil för 75:- min gamla som är inkörd låg på 65:-.
Inte för att det är mitt problem, men låter det inte en aning märkligt?
Det var sommaren -10, en 09:a som gått 240mil. Såg sedan att någon skrot hamnade som ägare.
Idag ringde det en herre till mig och undrade vad jag har gjort med min hoj. Sa att den stod i förvaring under vintern (skaffade en ny -10 direkt). Och allt eftersom kom det fram till att han undrade vad jag gjort med min 09:a. Den fanns tydligen ute till salu med ny identitet, ny skyllt. Han hade via polisen fått tag i det gamla regnr och sedan mig. Han sa något om att sabeln, slipons och någon lampa hade blivit skadad och undrade om det var något mer...
Finns en 09:a på blocket idag som gått 1800mil för 75:- min gamla som är inkörd låg på 65:-.
Inte för att det är mitt problem, men låter det inte en aning märkligt?