Skrota eller inte?

LOV2XLR8 skrev:
Ja men stämmer de portarna överens med RGF:en??? Isåfall har jag ju två kompletta cyllar alltså Suzuki Orginal å en RS cylle lr 2 RS cyllar... Kvittar ju!
Ajja hur som helst ska testa iallafall.. :tungan
asså haha.. jag skiter på mig snart.. du måste ju ha sett att portarna sitter på cylindern.. asså sätter du på RS cylindern så får du ju dit portarna också om du inte plockar bort dom.. bara att dra vajern sen du vet till portarna.. kopplas likadant som de sitter original.

philsson skrev:
asså haha.. jag skiter på mig snart.. du måste ju ha sett att portarna sitter på cylindern.. asså sätter du på RS cylindern så får du ju dit portarna också om du inte plockar bort dom.. bara att dra vajern sen du vet till portarna.. kopplas likadant som de sitter original.
s

Ja de har jag förstått men tänkte mer på att ha Suzuki cyllen.. Lixom original så att säga!! Går bra me Aprilian me.. Kvittar!

LOV2XLR8 skrev:
s

Ja de har jag förstått men tänkte mer på att ha Suzuki cyllen.. Lixom original så att säga!! Går bra me Aprilian me.. Kvittar!
asså om du vill så kan jag ju skicka mina 2 RGV cyllar till dig i utbyte mot dina RS cyllar.. :yoparty

philsson skrev:
asså om du vill så kan jag ju skicka mina 2 RGV cyllar till dig i utbyte mot dina RS cyllar.. :yoparty

Mmmm njaa.. Får se ska kolla lite först.. Får den på Måndag så! Kan inte kolla den förrän nästa helg... :död Kan inte ta me den te skolan å mixtra under veckan!!

LOV2XLR8 skrev:
Mmmm njaa.. Får se ska kolla lite först.. Får den på Måndag så! Kan inte kolla den förrän nästa helg... :död Kan inte ta me den te skolan å mixtra under veckan!!
lungt.. jag kan ta cylindrarna närsom.. :D kör inte upp fören om ett tag.. du ville ju ha RGV originalcylindrar också..

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...