Hej, Nu har jag letat lite på sida och sökt på google men hittar inte, finns det någon mc-skrot som har crossar?
Det är så här: Jag är helt glad och kompisen är ute och kör cross i ett sandtag, börjar bli så vi börjar köra hem åt stugan där vart det är ca 3 kilometer grusväg. Ska stanna i en korsning och vänta in kompis, kommer rätt fort och när jag bromsar så bara sjunker den
Håller nästa på att köra ut i skogen, stannar och kollar vad som har hänt, ser att det inte finns några bromsbelägg kvar bak och att en skruv har skruvat ut sig. Börjar gå för att leta bromsbelägg, ger upp efter 5 minuter, kommer tillbaka och upptäcker då att hela jävla fästet inklusive bromsoket har spruckit.
är i akut brist på fäste plus bromsok, så om det är någon som vet vart jag kan få tag i så skulle jag bli ganska glad.
Det är så här: Jag är helt glad och kompisen är ute och kör cross i ett sandtag, börjar bli så vi börjar köra hem åt stugan där vart det är ca 3 kilometer grusväg. Ska stanna i en korsning och vänta in kompis, kommer rätt fort och när jag bromsar så bara sjunker den
är i akut brist på fäste plus bromsok, så om det är någon som vet vart jag kan få tag i så skulle jag bli ganska glad.
Last edited: