Skrock...? Fredagen den 13e !!

Gaspedalen gick sönder! Min absoluta lilla favoritpedal kastade in handduken. :gråta

självklart har jag lagt märke till dagens datum - jag och några kompisar ska på premiär ikväll på filmen 'fredagen den 13'e´. berätta inte vad som händer snälla...

NEEEEJ!
Hur i helvete kunde jag missa att det gjorts en nyinspelning på denna underbara film?
FAN! Alla biljetter slut och filmen börjar om 5 minuter nu :(

Fan, lika bra att gå o lägga sig. HATA!
Ville verkligen se den.

Såg Saw5 igår. De kunde verkligen stannat vid ettan....

Idag har det varit en underbar dag. Körde till Hässleholm och åt pizza o träffat massa kompisar, gött :)

NEEEEJ!
Hur i helvete kunde jag missa att det gjorts en nyinspelning på denna underbara film?
FAN! Alla biljetter slut och filmen börjar om 5 minuter nu :(

Fan, lika bra att gå o lägga sig. HATA!
Ville verkligen se den.

Såg Saw5 igår. De kunde verkligen stannat vid ettan....

Idag har det varit en underbar dag. Körde till Hässleholm och åt pizza o träffat massa kompisar, gött :)
Den går även andra dagar :mattias

Själv har jag jobbat en dag och haft mindre att göra än igår. Alltså skadar färre sig på fredagen den 13:e än på torsdagen den 12:e :mattias-igen

Nästan allt har gått fel idag, ett jobb som skulle ta 4,5 tim tog 9tim å de betyder även att jag fick jobba över, och det var tänkt att jag skulle gå hem strax efter lunch när bilen var färdig. Men hadde även en sån här dag förra veckan så dom verkar komma å gå lite som dom vill.

Mina tvillingar har influensan ...
kan inte bli värre..:arsele

Naturligtvis är det fredan den 13e...

Trodde att jag skulle klara mig men icke... Först vakna jag och upptäckte att jag inte hade fått in 20 mille på kontot...

Å inte kunde jag klä på mig och åka til jobbet heller för lillgrabben var ju dålig. Sen vid 12 börja han jämra sig med jämna mellanrum. Klockan 13 tjöt han AAAAAooojjjaaaaajj!!!!!! Det gör Förfärligt ont mamma!

Kvart i två så hade jag inte fått tag på husläkaren än, så då blev det akuten. Ungen skrek hela vägen in.

Öroninflammation, peniccilin och lite annan medicin. 600 spänn senare så var kriget i full gång. Hur får man i medicin i en som vägrar lixom....

Först halvnio har friden lagt sig i huset.

Jag skulle inte ha klivit ur sängen.......

Fick åka till akuten för att ha fått metalspån i ögat. Fick lite bedövning på ögat så började doktorn skrapa på hornhinnan. Ganska lugn fredagen den 13:onde alltså.

Statistiskt sett mindre olyckor än andra fredagar. Plus att den historiska händelse som gav fredagen den 13:e sitt dåliga rykte med modern tideräkning är söndagen den 22:a.

Så.. Nej, inte mer än någon annan dag.

hört samma sak :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey