Skrock...? Fredagen den 13e !!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Men hallå, ingen som lagt märke till att det är fredagen den 13e idag? Varken på radio eller TV eller ja HÄR på SH! :)

Har det någonsin hänt er något "hemskt" på en fredag med nummer 13 i månaden? :gnissla

Jag hade otur idag, redan på morgonen. Kollade mitt bankkonto och det fanns inte 100 miljoner på det, så jag fick gå till jobbet. :(

Det är när man uppmärksammar den som det går åt helvete!
Jag tänkte åka skidor idag men håller mig undan från det, man kan aldrig vara säker :gnissla

Har klarat mig bra, men brukar inte ha nått emot fredag den 13e :)

Jag tror att Fredag den 13 är en turdag, för jag fick nyss veta att jag får jobbet som jag har sökt :fyllisar

Fan och jag som hade glömt att det var fredag den 13onde, och så ser jag den här tråden :huvet

självklart har jag lagt märke till dagens datum - jag och några kompisar ska på premiär ikväll på filmen 'fredagen den 13'e´. berätta inte vad som händer snälla...

Tack så mycket =)

Haha vilken fin dag att göra det på :). Men jag är säker på att det kommer gå jätte bra. Vad ska du tatuera?

En ryggtavla med fjärilar, körsbärsblommor och lite annat kul...
Jag lägger nog upp en bild i tatueringstråden när den läkt.

Detta är ju en turdag, iaf brukar det vara det för mig :)

Slutar jobbet idag (sagt upp mig själv, måste ju passa på att byta jobb när det är lågkonjuktur), flyttar om en vecka.

Motorras på en av mina servicebilar:mad: Opel Combo-07 3000 mil här snackar vi kvalitet i toppklass:huvet
Beror med största sannolikhet inte på att det är fredag den 13 idag:hihi

Fan, det hade jag inte ens tänkt på...:D Men tja, nu närdu säger det så är ju lördagen den 14:e så det verkar ju logiskt...:rolleyes:

Skiter blankt i om det är en otursdag eller inte, just nu kan det ändå inte bli värre...:(

Statistiskt sett mindre olyckor än andra fredagar. Plus att den historiska händelse som gav fredagen den 13:e sitt dåliga rykte med modern tideräkning är söndagen den 22:a.

Så.. Nej, inte mer än någon annan dag.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...