Skrivnings funderingar...

Ck1

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2009
Hoj
Honda Hornet 600 2007
Tjena alla gasglada!
Ny här på sidan & siktar på lapp 2009!
Bokade i all hast en teoritid imorgon. Min fundering är hur jag då gör med inbetalning? stod att det kommer hem ett inbet.kort på posten, men är ju redan imorgon jag skriver så då lär ja ju ej hinna få det...betalar man annars där el kanske jag kan skriva & betala sedan när det kommer hem?
Undrar även om det finns nån "sista" tid man måste infinna sig där? stog nått om att man ska ta foto osv? Hinner ju som sagt inte få en kallelse via post där allt sådant lär stå,, så måste få veta nu så jag ej gör något dumt!=)

Mvh/Crille

foto tar du där. Kan ju vara en fördel att vara där 10 min innan så du slipper oroa dig för att andra kommer sent och också måste ta kort.. Inbetalning är nog bara att du frågar den som har uppsikt och kontroll på uppskrivningen. Jag skulle ta med mig 180 kr utifall att men tror du får betala i efterhand via inbet.kort.

Jag betalade min uppkörning (för bil) i efterhand om jag inte minns fel... körde en sista minuten. Så ta med dig pengar, men jag skulle tro att du får betala efter, annars skulle det ju inte fungera med sista minuten.
Precis som Quazar sa, var där lite tidigare så du hinner med foto m.m.

Du kan komma en sekund innan och gå direkt in o sätta dig och börja klicka. Ta med dig godkänd legitimation. Fota kan du också ta precis när du vill. Efter skrivningen, efter uppkörningen - spelar ingen roll. Bara du löser ut ditt körkort minst ett år efter uppkörningen.

edit: klarar du inte skrivningen imorgon har du ett genuint kvitto på att du är riktigt kass :D

Betalning

Jag betalade teorin innan och uppkörningen efter så jag tror inte det ska spela så jättestor roll, men som du själv säger. Ta med dig en sedelbunt så du kan casha upp vid behov och du, Lycka till! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...