Skriver teorin i morgon..tips!

mossen skrev:
OK, tack grabbar!

Känns som det ska gå bra, men efter att ha bott i villa hela livet, så fattar jag noll av datumparkeringar! haha! :kocko

Tack för tipset Rocco..jag tror, precis som du, att man kan komma ganska långt med många års trafikvana & sunt förnuft...

Alla dessa idiotiska procentsiffror & statistik...VAD ska det bara bra för?? :död

Jag förklarade ju hur det fungerade. Så kuggar du på det så beror det på att du inte läst vad jag skrev.

I morgon 12.30 kan ni hålla tummarna för mig, då skriver jag A teorin... :va

Jag känner mig rätt säker på att spika, men vore grymt tacksam för lite bra tips på knepiga frågor som kan dyka upp...

Finns det "klassiker" ?

Tack tack på förhand! :Bugar

/Klas[/QUOTE]
Ett tips kan ju vara att komma isäng i tid o inte sitta på detta forum hela natten !! :D

Hmm ett vinnande tips!

Få 52 rätt eller mer garanterat det bästa tipset jag kan ge! :D

Monster:
Tack! grymt bra tips! :yoparty

Nu ska jag sova..och drömma söta drömmar om datumparkeringar & hur många promille jag bränner i timmen...z z z zzzzz :näsblod

tack alla!
Återkommer med resultat i morrn!

BlueNote skrev:
Äh! Läs 10 minuter per kväll i någon / några veckor. Det räcker !! Och så mkt tid har du, i annat fall så borde det va okej att ta lite tid från Sh.com och plugga teori. Eller? :rolleyes:

Att övningsköra tar iofs lite mer tid.. men vadå, helger? :D

Ja teorin tar väl en eller två dagar och läsa men det där med övningskörning. Tar ju tid och organisera själva körningen, sen köra och sen alla prov osv.. det verkar så jobbigt när man inte kommit igång med det.

Motivationen ökar ju drastiskt om man hittar nån och köra med så man kommer igång lite (fast det förutsätter ju lite plusgrader).

hållundan skrev:
"skrytmode on"
Jag fick ett fel på B-teorin.
Jag fick ett fel på A-teorin.
"skrytmode off"

Skrev upp för B i torsdags, kör som privatist.
Har läst i boken 10 min/kväll i en vecka
"skrytmode on"
Klarade det med 6 poängs marginal
"skrymode off"

Har man bara lite trafikvana och sunt förnuft så är det inga problemz, men som sagt..läs frågorna ordentligt!

// Heinz

mossen skrev:
LOOOOOOSER!!!

Jag kuggade....skit piss & fan.... :huvet

Kollade du vilka frågor du svarade fel på eller?
Hur många rätt hade du? Jag kuggade också på första provet, gjorde om det 3 dagar senare (pluggade lite till) och klarade det....
Gör om och fixa det nu :tummenupp

$noop skrev:
Kollade du vilka frågor du svarade fel på eller?
Hur många rätt hade du? Jag kuggade också på första provet, gjorde om det 3 dagar senare (pluggade lite till) och klarade det....
Gör om och fixa det nu :tummenupp

[SKRYT]
Jag gjorde bara datorproven, skummade igenom boken på de frågor på datorn jag var osäker på(ca 1h om dan, 4 dar allt som allt) och klarade provet första ggn med 59/65
[/SKRYT]

Klassiker vet jag inte, det har ju ganska nyss blivit ett nytt system.

sharpedge skrev:
[SKRYT]
Jag gjorde bara datorproven, skummade igenom boken på de frågor på datorn jag var osäker på(ca 1h om dan, 4 dar allt som allt) och klarade provet första ggn med 59/65
[/SKRYT]

Gick iofs inte på körskola så jag läste på allt hemma, både för bil och MC.
Och gången när jag kuggade för MC så var jag dum nog att sitta och dricka bärs samtidigt, det gick liksom inte riktigt ihop :D

Jag blev så förbannad, så jag glömde kolla upp vilka jag skrev fel på!! :mad:

Jaja...på den igen bara....får väl läsa på lite ordentligare till nästa gång, man ska inte vara FÖR kaxig... :tungan

$noop skrev:
Gick iofs inte på körskola så jag läste på allt hemma, både för bil och MC.
Och gången när jag kuggade för MC så var jag dum nog att sitta och dricka bärs samtidigt, det gick liksom inte riktigt ihop :D

Hahahahaha :fyllisar :rofl

Haha! drack du bira på provet!
Ska nog knäcka en starköl & tända en cigg nästa gång...så går det bättre... :fyllisar

mossen skrev:
Haha! drack du bira på provet!
Ska nog knäcka en starköl & tända en cigg nästa gång...så går det bättre... :fyllisar

Nä inte på uppskrivningen men när jag satt hemma och pluggade :fyllisar Man var inte helt fräsch i skallen efter ett par Stockholms 7,2or :kocko

Fast kul hade jag även om inte så mycket fastnade...
Men ta dig ett par stadiga järn innan du skriver så kanske du inte blir så nervös, akta dig för ett för stort intag bara. Inte så snyggt att somna på bordet :D

mossen skrev:
TheRudeboy:

Noop, det står inte vilka frågor jag hade fel på, bara vilka "områden" :va

Men det finns en knapp du kan trycka på efter provet som visade alla frågor där du hade fel.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman