Skrivbordsunderlägg?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Börjar tröttna på att ENDAST ha haft hojunderlägg på senaste tiden.

Langa lite länkar till sidor med schyssta randomunderlägg. Mönster, motiv, roliga saker - vad som helst. Dock inte brewdar, det örker jag inte mä.

Seså. Länka på.

Edit: 1280x1024 är akutellt. Har hittat några fräsiga, men de är 1024 som mest...

Last edited:
Finns ett prog som heter Wallpapermate till din data. Mye enkelt prog som kommer med lite olika töntunderlägg, men du kan adda en katalog med egen bilder som den ska bläddra mellan. Du kan sätta den att bläddra (byta wallp) på varje inloggning, 1 gng / mån, 1 gng / veckan, varje dag, 1 gng/tim, 1 gng/ 30 min, 1 gng / 15 min. Sen kan du aktivt toggla mellan wallsen med kortcommandot ctrl+1.

Om du inte hittar progget själv så har jag en kompis som känner en som vet någon som kan fixa det åt dig. Hör av dig ikwell isf. :)

Fräsigt!

Då måste jag dock uppdatera min mapp med högupplösta bilder. För, min data är nästan tom på finfina bilder.

Har också letat efter wallpapers i formatet 1440x900 men förgäves. Så om någon vet en sida med schyssta widescreen wallpapers säg till.

Jag har en kompis som känner några som har en kontakt på internettet som har en kusin som hatar broccoli men hans syrra kan i sin tur som kan fixa fina hi-res-bilder till er. Finns uppdelat i 1920x1200 och 1680x1050. En hel del MC-porr ingår i dessa mappar.

Hörs ikwell. :)

Zee skrev:
2611477 Jag har en kompis som känner några som har en kontakt på internettet som har en kusin som hatar broccoli men hans syrra kan i sin tur som kan fixa fina hi-res-bilder till er. Finns uppdelat i 1920x1200 och 1680x1050. En hel del MC-porr ingår i dessa mappar.

Hörs ikwell. :)
Kerümt!

Plåtniklas skrev:
2611724 Svårt som fan att hitta 1920 x 1200. :(

Sök på '1920' under bilder på antingen google eller altavista. Eller liknande.

Aldrig riktigt förstått grejen med att hämta massa skrivbordsunderlägg på nätet...

Är det bara jag som tar personliga sjyssta bilder på allt och lite till? :näsblod

Arvoitus skrev:
2612014 Aldrig riktigt förstått grejen med att hämta massa skrivbordsunderlägg på nätet...

Är det bara jag som tar personliga sjyssta bilder på allt och lite till? :näsblod
Nope! Jag använder också enbart bilder tagna med egna kameran.:tummenupp
Vill man ha nån skum upplösning använder man ett lämpligt upplösningsändringsprogram och beskär om det behövs.

Ladda hem en bakgrundsbild....sånt finns ju inte, men om man nu av någon anledning hemskt gärna vill, så tipsar jag också om deviantart, som ju redan nämnts.:)

Den som vill ja Wallpapermate och porrbilder i hi res kan kontakta mig på ICQ 17394088.

hållundan skrev:
2611419 Börjar tröttna på att ENDAST ha haft hojunderlägg på senaste tiden.

Langa lite länkar till sidor med schyssta randomunderlägg. Mönster, motiv, roliga saker - vad som helst. Dock inte brewdar, det örker jag inte mä.

Seså. Länka på.

Edit: 1280x1024 är akutellt. Har hittat några fräsiga, men de är 1024 som mest...

http://www.pixelgirlpresents.com/desktops.php

Själv har jag denna just nu :)

Bifogat

• RIMG00012.jpg
    RIMG00012.jpg
    30.4 KB · Visningar: 92
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!