Skriva teori i Linköping imorgon!

Linuus

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2006
Hoj
Gixxer 600 "Corona", Suzuki GS 500 E (SÅLD!)
Tjena!

Fick ett återbud idag och ska skriva teorin imorgon i Linköping!! (Måste plugga som fan nu :D)

Jag bor i Norrköping, vart i Linköping skriver man? Någon som har en adress så man kan skriva ut karta på Eniro eller kan förklara fint hur man ska åka?

Wish me luck...

Linus

Kanon!

Några andra tips inför skrivningen?

Ska ta med böckerna till jobbet o plugga på rasterna... Skitnervös nu ju!! :4skrika

Linuus skrev:
2299713 Tjena!

Fick ett återbud idag och ska skriva teorin imorgon i Linköping!! (Måste plugga som fan nu :D)

Jag bor i Norrköping, vart i Linköping skriver man? Någon som har en adress så man kan skriva ut karta på Eniro eller kan förklara fint hur man ska åka?

Wish me luck...

Linus

Ska också skriva i morgon, vilken tid skriver du ???

Bushojjen skrev:
2300149 Ska också skriva i morgon, vilken tid skriver du ???

10.00 :)

Usch, inte hunnit plugga så mkt... Fick sluta tidigt på jobbet i alla fall så nu sitter ja o nöter :D

Glöm inte B körkorts frågorna, datum zons pakerings regler, du klarar det, jag var den enda som skrev för A när jag skrev och var den enda som langade fram Körkortet som ID handling.. Gissa vem som blev klar först och fick 55p? ! :D

Lycka till!

Linuus skrev:
2299774Några andra tips inför skrivningen?
Svara rätt på frågorna. :)

Nä seriöst:

1, Glöm inte legitimation.

2, När du svarar på frågorna kan man markera frågor man är osäker på, så man kan återkomma till dom.
Gör gärna det, men gissa på ett alternativ så länge. (Viktigt!!)
Du kanske inte hinner gå igenom de markerade frågorna sen, och en gissning ger 25% större chans på dom frågorna, än om du inte gissar alls.
(I teorin, i praktiken är oddsen ännu större, för du gissar väl inte på det mest korkade alternativet heller? ;))

3, Ta inte för lång tid på varje fråga. Kör du fast, gissa, markera och gå vidare.
(Så kanske du kan återkomma till frågan senare och ändra.)

Lycka till. :tummenupp

Ja, så gick det åt helvete då... 51p...!! Det värsta av allt är nog att jag på MINST en fråga tänkte rätt, men satte krysshelvetet på fel svar!! Så jävla illa... helt deprimerad nu :(

Fan fick ju 60p på bilteorin... samma frågor nu va fan... sååå klantigt!!! :4skrika

Här får man ett återbud tidigt o bra, men sen sabbar man det... Håller på att avlida här borta, sååå förbannad är jag!!! :mad: :huvet

Jag hade en tid bokad den 27:e innan jag fick tag på ett återbud, den tiden försvinner automatiskt då när man bokar om va? (Med andra ord så ligger inte min bokning kvar den 27:e? :va )

Last edited:
Linuus skrev:
2302032 Ja, så gick det åt helvete då... 51p...!! Det värsta av allt är nog att jag på MINST en fråga tänkte rätt, men satte krysshelvetet på fel svar!! Så jävla illa... helt deprimerad nu :(

Fan fick ju 60p på bilteorin... samma frågor nu va fan... sååå klantigt!!! :4skrika

Här får man ett återbud tidigt o bra, men sen sabbar man det... Håller på att avlida här borta, sååå förbannad är jag!!! :mad: :huvet

Jag hade en tid bokad den 27:e innan jag fick tag på ett återbud, den tiden försvinner automatiskt då när man bokar om va? (Med andra ord så ligger inte min bokning kvar den 27:e? :va )

Jag fixade det utan probs...

61 rätt så det var förbannat skönt......

Det var inte skoj att kliva upp 6 på morgon på min semester och bila ner till Linköping men det var det faan värt....

Nu är det bara nästa problem, jaga uppkörningstider på Tullinge el Barkarby ( "naked mans village")...

Linnus lycka till nästa gång...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back