Skriva insändare från sh.com

Men vi är ju faktiskt 14,677 medlemmar nu! Har fördubblats på ett år! :banana
Skickar iväg till Sydsvenskan och Skånska Dagbladet, med uppdaterade siffror! :hihi

Inte utan att man blir lite stolt... Kanske räddar vi liv!

*stoppar tummarna i armhålorna och andas in*

Joråsåatt...

Aftonbladet, Expressen och DN har fått tips om att skriva om att säsongen är igång!

//Nobody

HD är underättade om att det även i år kommer användas motorcyklar till transport och rekreation!

skickade till www.mitti.se
de står för lokaltidningarna i stor-sthlm, man var ju tvungen att välja en kommun så jag valde täby och vädjade till dem att sätta in det i samtliga lokaltidningar.

scud skrev:
skickade till www.mitti.se
de står för lokaltidningarna i stor-sthlm, man var ju tvungen att välja en kommun så jag valde täby och vädjade till dem att sätta in det i samtliga lokaltidningar.

Jag har tagit kontakt med mitti Järfälla!

//Nobody

Så ja, Uppsala Nya och Enköpings Posten är fix!
EP kan bli svår, insändaren blir ju mer än resterande text i tidningen... :hihi

Skitbra alla! Framförallt Syss som gör att jag med gott samvete kan återvända till sofflocket igen. :tummenupp

Tänk om vi skulle sätta ihop en lista med adresser till alla insändarsidor och göra det till en årligen återkommande vårhälsning? Komplett med inbjudan att göra reportage om MC-åkande med lämpliga privatpersoner, klubbar m m listade för varje område? Det är nog inte SÅ mycket jobb.

Edit: Lurch, har du din lista kvar?

Jag skulle glatt vara med och sponsra lite porto för att t o m skicka ut per post. Kanske kan man t o m få stöd av SMC för en sådan sak? Jag vet inte...

SH gör nog redan mycket för att marknadsföra motorcykelåkandet men mest bland de redan frälsta. Varför låta det stanna där? :banana

Det är VÅÅÅÅR!
/Fredrik

Värnamo Nyheter ringde precis o meddelade att dom kommer publisera insändaren... :yoparty

DE gillar jag!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...