skriv vidare~

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha R6 -01
Fick bra ídé. kolla här då va nu va. Jag börjar skriva, och så ska Du skriva vidare en bit, å så vidare å så vidare. glömt vad det heter men de e ju skit samma:D
ok då börjar jag..

En tidig tisdags morgon skulle Fritz köra en mc runda. Han tog på sig sitt mc ställ och sina boots, sen gick han in i garaget för att starta sin 3 år gamla Yamaha R6a. Den startade direkt fast det var kallt i garaget så han lät den stå några minuter för att värma upp sig lite. Han öppnade sedan garageporten och....

DIN TUR :D

Ambulansen kommer och försöker rädda Frtiz men det är för sent :(.

The End

Vad hände med R6:an som stod o puttrade i garaget? Kan jag få den?

...och sen vid begravningen av den bortgångne hjälten fritz så uppdagades att han hade blivit antastad av en nekrofil som av en händelse jobbade som vaktmästare i kyrkan. Nekrofilen fick psykhjälp för det är synd om honom och Fritz fick större o-ring postumt...

Fast han var ju ändå död så han brydde sig inte så mycket, han fick fet fisting av satan i helvetet för han hade gassat för mycket på sporthojen...
det tyckte han däremot var jobbigt.

next

...men det skulle snart visa sig att Fritz drömt alltihopa.

Inte skulle väl jag köpa en R6:a?

Tänkte Fritz, medans han kommenderade upp sin
husmor för att fixa frulle... efter dom tagit sig en snabbis.
Mätt och belåten efter den mycket excellenta frukosten
gick Fritz ut i garaget och sadlade sin KTM950...

Calmanders skrev:
2596571 ...men det skulle snart visa sig att Fritz drömt alltihopa.

Inte skulle väl jag köpa en R6:a?

Tänkte Fritz, medans han kommenderade upp sin
husmor för att fixa frulle... efter dom tagit sig en snabbis.
Mätt och belåten efter den mycket excellenta frukosten
gick Fritz ut i garaget och sadlade sin KTM950...

Med ett gnäggande tog hans lilla shettlandsponny (som fritz döpt till just KTM950) ett skutt framåt och bet Fritz mitt i skrevet. Eftersom KTM950 var en väldresserad kamp-ponny så släppte han inte taget utan startade en plågsam dragkamp. Fritz husmor kom till undsättning och....

.... och avlivade skiten, detta var inte så svårt som det skola visa sig, hon svingade helt enkelt en kEttiNg runt styret, och fastän ketTinGen bestod av endast tunnaste flätad sytråd som voro flätad likt en KeTtiNg, så klarar inte KTM:er mer påfrestning, så den damp i marken så blinkersglasen flögo omkring"

"-Vilken tur att du kom, jag hade tänkt att brassa och dra helvet, men DET går ju inte på en sådan här tingest!"

Husmor Ulla-bengt skrockade förnöjt och sa....

Last edited:
...Ja det var väl på tiden att du fick död på hästakraken så du äntligen kan skaffa dig en riktig hoj, istället för att plåga hästar genom klistra på dom blinkers och kalla dom för KTM, ja tänk vad den fått lida av alla dina påhitt...

Nej, sade Fritz, nu har jag fått nog av häst, nu ska jag skaffa mig en HD! :rolleyes: Fritz gick in och spejjade lite på sporthoj.com för att få lite opartiska utlåtanden om detta hästbefriade åbäke till hoj...

Hsb-Chrille skrev:
2597037 ...Ja det var väl på tiden att du fick död på hästakraken så du äntligen kan skaffa dig en riktig hoj, istället för att plåga hästar genom klistra på dom blinkers och kalla dom för KTM, ja tänk vad den fått lida av alla dina påhitt...

Nej, sade Fritz, nu har jag fått nog av häst, nu ska jag skaffa mig en HD! :rolleyes: Fritz gick in och spejjade lite på sporthoj.com för att få lite opartiska utlåtanden om detta hästbefriade åbäke till hoj...

Väl där fick han veta vilken värdelös hoj han planerade att köpa. Istället blev han tillsagd att köpa en 1000RR, helst med turbo. Det var det enda rätta om man ville vara häftigast vid korvmojjen. Sagt och gjort tänkte Fritz, som egentligen hette Fritz-Kalle von Dutch. Han köpte en turbo 1000RR och ett redan vurpat ställ, dessutom lyckades han hitta en 1000RR som var försäkrad på 25kw, och detta gillade han, för han var inte en samvetets man, vår Fritz-Kalle von Dutch. Redan första kvällen med den nya hojen bar det iväg ner till korvmojjen, och ..

lorkan skrev:
2597641 Väl där fick han veta vilken värdelös hoj han planerade att köpa. Istället blev han tillsagd att köpa en 1000RR, helst med turbo. Det var det enda rätta om man ville vara häftigast vid korvmojjen. Sagt och gjort tänkte Fritz, som egentligen hette Fritz-Kalle von Dutch. Han köpte en turbo 1000RR och ett redan vurpat ställ, dessutom lyckades han hitta en 1000RR som var försäkrad på 25kw, och detta gillade han, för han var inte en samvetets man, vår Fritz-Kalle von Dutch. Redan första kvällen med den nya hojen bar det iväg ner till korvmojjen, och ..

Där tjörde han übersnappt och gjorde en vänstersväng på E4:an men blev påtjörd bakifrån av en nyare Mercedes och Fritz blev vållande..

till förargelseväckande beteende då han langade fram snabeln och pissade på mercan som han just blivit påkört av...

Hsb-Chrille skrev:
2599272 till förargelseväckande beteende då han langade fram snabeln och pissade på mercan som han just blivit påkört av...

Dock steg fyra argsinta tanter med dragna gevär ur bilen och sköt Kalle-Fritz von Dutchs turbo1000RRhoj till så små bitar att polisens tekniker blev tvungna att använda mikroskop för att kunna lokalisera delarna..

som Fritz hade använt att pissa ner bilen med. Damerna hävdade med bestämdhet att det inte var dom som begått något brott, utan tvärtom så hade Fritz själv skjutit sönder hojen för att förstöra bevisen. Polisen tog nu hjälp av pincetter för att försöka få fram den bilsaboterande kroppsdelen så fotografering kunde ske för att...

Missvims skrev:
2599624 som Fritz hade använt att pissa ner bilen med. Damerna hävdade med bestämdhet att det inte var dom som begått något brott, utan tvärtom så hade Fritz själv skjutit sönder hojen för att förstöra bevisen. Polisen tog nu hjälp av pincetter för att försöka få fram den bilsaboterande kroppsdelen så fotografering kunde ske för att...

.. man skulle få fram en bild av hur denna Fritz såg ut. Efter 4.5 års analys och pusslande så fick man fram att Fritz var en lagom tjock 23 åring i sina sämsta år som hade rött skägg och rosa hår på huvudet. Hans dröm att äga en Suzuki GSX1000R slog aldrig in men han har i alla fall....

tur att han återföds snart så att hans dröm kan bli verklighet. Så fort han fixat en sukka skall han sätta på miniblinkisar men hur fan gör man det. - Jag har ju sett en guid här på SH om hur man gör. Någon som vet?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg