Skriv-vad-du-vill-tråden

Så! Glider in på jobbet några minuter i 6 och folk börjar huttra när de ser mej och kommenterar hur kaaaaallt det måste varit. :va Var ju för fasen sommarvärme till skillnad från hur det varit. Hade bara lite kallt om hakan då jag inte fick upp halsduken ordentligt.

Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag FREDAG!!!!!:cpparty

Last edited:
Ok, så för ett par timmar sen så kom brorsan, vars hoj ej är i körbart skick, och frågar mej om han kan låna min hoj för att åka till en dagsfest i Bromma. Jag höjer ögonbrynen, tittar på de svarta molnen och de regndroppar det börjar släppa ifrån sej. Rycker på axlarna och ger honom nycklarna.

AUTEf.gif

Åkte en tur till Rosen igår. Sådär väder men spännande när en älgfjoling joggade över framför mig på vägen. De är rätt förvillade och och farliga.
Kör försiktigt och skönt i solen!

Vilken tur att du inte körde in i den rackaren. Så här års springer det en massa rackare äver våra vägar. Och inte kan dom högerregeln.....

Vilken tur att du inte körde in i den rackaren. Så här års springer det en massa rackare äver våra vägar. Och inte kan dom högerregeln.....

Tack!
Stämmer. Fjolingarna är kassa på regler :). Tyckte det var värt att påminna om att det kan finnas älg även där.
Hörde om en som körde igenom en älg en gång. Inte behagligt även om det gick bra.

Såg nu att det är hojkörning mot mobbing idag. Lite försent för mig men respekt till initiativet, de som kör och bidrar.

Den 6 juni kör vi en sväng från Rapido's klubbhus vid gullmarsplan. Pynta hojen med svenska flaggan och haka på. Målet är okänt än så länge.

Suck... Klart att vädret ska vara skitfint nu när jag inte har någon hoj. Tänk om försäkringsbolaget kunde ta och göra klart allt någon gång :huvet

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande