Skriv-vad-du-vill-tråden

Morning :krama
Fredag, varmt och gott :banana

Känns som det var längesedan det regnade, hmm kanske jag inte skulle ha sagt :va
 
Hush nu Happy, inte kalla på den stora regnguden, låt honom sova vidare :hihi

Fy attans vad rutten jag är i kistan, vore det inte så att vi kommer att få en stor leverans till jobbet idag så hade jag stannat hemma, jäfla rötmånad. :(
 
Grönan å kryddhyllan i skuggan med en kall hägrar snart ...... lär bli packat idag :rock:rock:rock
 
Just....

:fakta
Det är sista fredagen i månaden = crusing i stan för "Raggers"

dvs det kommer nog å vara rätt packat på Sveavägen i kväll när det blir svalare, å alla (Kalkbrott) skall visa upp sina krompråmar ..

( det är mest överåriga som har råd med sånt nuförtiden )

Kan iof vara kul å åka en sväng på vischan å sen åka in på stan och kolla in "djurlivet"
 
Btw ...

Säg till om ni ser denna på stan :rofl


Hon ser ut att ha lite kläder på sig för sporthoj ,,,
Kan det vara PippiT ? Lr Alleycat kanske..
 

Bifogat

  • Human_motorcycle_bodypainting_sportbike.jpg
    Human_motorcycle_bodypainting_sportbike.jpg
    53.9 KB · Visningar: 41
God morgon på er :banana
Fantastisk fin morgon. Solsken, regnblöta vägar... Blänker som faen :3freak
Men fint är det kram på er alla :krama
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top