Skriv-vad-du-vill-tråden

Morning Folks :krama
Hade en sådan skön tur till jobbet så jag "råkade" köra förbi,
man kunde tyvärr inte svänga av på ett bra tag,
så jobbigt :rolleyes:
 
Japps! I helgen ska det nog allt bli en del hojåka. Planen var att ta mig till gymmet, men fuck it, här ska det åkas :banana

Utöver det så har försäkringsbolaget äntligen beviljat bytet av låset på hojen så allt är fasen perfekt.
 
VAFFAN ... ska bli sol å skit ... har planerat att vara fett bakis i morrn ju :mad:
 
Ute på långtur igår. Gefle-Gästrike Hammarby-Årsunda-Gysinge-Österfärnebo-Uppsala-Haninge. Underbart väder underbar hoj, men va faan hela kroppen värkte igår. Inge hojåka idag inte, får bli cabben istället!!
 
Ute på långtur igår. Gefle-Gästrike Hammarby-Årsunda-Gysinge-Österfärnebo-Uppsala-Haninge. Underbart väder underbar hoj, men va faan hela kroppen värkte igår. Inge hojåka idag inte, får bli cabben istället!!

Men åhh vilken skön tur. Ialla fall så länge den varade. Lite surt nu kanske.
Vill ju med....
Ska försöka hålla mig hemma närmsta veckorna
 
God morgon alla, underbar morgon att köra hoj...

Fast efter helgens långkörning börjar jag känna mer mer att det är dags att lägga mckarriären på hyllan...:näsblod
 
Ingen hoj idag, har blivit tvungen att lämna in mitt kroppsskydd på rep,
blixtlåset gick sönder tillsammans med midjebältet,
men det har hållt ihop rätt bra under 6 år :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top