Skriv-vad-du-vill-tråden

Väntar med glassrunda tills det blir varmt å behagligt #emanengammalgnälltjerringsåeman#

Men du ska ju ha glassen i skinnstället. Där är det ju varmt och skönt :tungan

Nä nu ska jag sluta tjata om det här :hihi Vi spar lite glass åt dig med lovar.

Var ute och sprang en halvtimme på lunchen. Helt otroligt skönt ute. Våren är på gång på allvar :banana

lyllos dig ska rätt ner i skolbänken efter jobb, får hålla tummarna att påsken kan spenderas på mammas altan å steka sig lite :brynad

Gomorron gott folk. Jäklar vilken cirkus det var i söderledstunneln igår runt 1800. Fullständigt packat, avspärrade avfarter, tre döda bilar och en död hoj. Antagligen hade dom väl börjat koka i köerna. Jag är bara glad att min skithoj höll ihop :D

Gomorron gott folk. Jäklar vilken cirkus det var i söderledstunneln igår runt 1800. Fullständigt packat, avspärrade avfarter, tre döda bilar och en död hoj. Antagligen hade dom väl börjat koka i köerna. Jag är bara glad att min skithoj höll ihop :D

japp och när jag drog från sköndal till Orminge vid elvatiden på kvällen så var det gulblink ner i tunneln men inga bommar fällda så dum som en nöt drog jag gladeligen ner i underjorden bara för att upptäcka att ALLA avfarter var spärrade utom söderut mot Västberga och Årsta. Svängde av Årsta för att ta liljeholmsbron...Tror ni inte på F...N att det är broöppning jaja bara att vänta.... Så turen hem tog säkert det tredubbla :huvet
Men Men det är ju kul att köra hoj eller hur!!!

Underbar morgon. :krama på er alla.
Bara surt att man blev tvungen att lämna in hojen för bromsskivebyte + packa om framgaffeln. :mad:
Hoppas hoppas att jag får hojen i morgon :Bugar:Bugar

God morron :krama
Hojen hämtad :) Nya bromsar, nya packboxar :) massa pengar fattigare :gråta
Men nujädrans funkar allt fin fint. :banana
Ha en riktigt skön dag :hej

Morning Folks

Det var attans kallt att köra till jobbet idag,
fick bli tjockhandskarna och extra undertröja,
men solen skiner som bara attans :rofl

Hörre du, jag var faktiskt tvungen att åka tidigare då jag skall hålla kurser för personalen i Office 2013.
Så sluta göra mig värme-avis :hihi

35 mil i helgen inklusive en otrevlig upplevelse av styrvobbel i samband med att jag sträckte på ena benet, vinkade åt en mötande mc och körde på ett gupp. :död:gnissla.. men annars så! nu börjar letandet efter en stydämpare :mad:.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman