Skriv-vad-du-vill-tråden

haha ELLER så väger man de man äter och är ÄNNU gladare över att man säkerställt sina mål? :tummenupp Ja se där ja, stort grattis! Det är i köket man skapar 6 packet, ingen annanstans.

Väga det som kommer ut , ARE YOU CRAZY MR? :7peta :rofl

Men det är ju ett 8-pack man skall ha om man är duktig... 6-pack är så 90-tal :hihi

Själv kör jag med bag-in-box :yoparty

Morron på er alla. Kul med solsken i helgen mindre kul att se vad som varit döljt i vintermörkrets hörn. Tror jag går ned och provstartar hojen :D

Gomorron på er alla, Igår glad efter helgens fina väder med lite förvarning om att det finns en sol:banana Stövlar jag glad ner och ska provstarta hojen :yoparty bara för att konstatera att den fortfarande tycker att man ska slumra ett tag till. :dummer Efter diverse:Bugar så gav undertecknad upp med insikten att maskinen vann över människan :smasha :gnissla Bara att ladda batteriet på nytt.........

Last edited:
Gomorron! Det börjar kännas att våren är påväg nu.:D

On another note...
FIFAN träningsvärk i hela kroppen.:crash

Var iväg till Sälen tors-söndag och motvilligt blev det mestadels Mix Megapol både bilfärden dit och hem (ca 60 mil). Bättre än Rix FM iaf och vid några tillfällen var P3 intressant (dokumentärer och musikprogram, deras al-fadji och humorprogram kan dra åt helvete!).

Fram för allt fick detta radiolyssande mig att undra på två saker;

1) Den traditionella frågan "Va fan, finns det inte mer och bättre musik!?!"

2) Vad fan har hänt med Petra Marlund/September?
När hon var September så var det ganska härlig popmusik, katchiga texter och beats. Nu verkar hon stängt av autotune och hon kan fan inte sjunga, musiken är någonstans mellan "kan-man-dansa-till" och "lugn-musikstund-hemma" vilket gör att skiten platser varken i hörlurarna/högtalarna en lugn hemmakväll eller på nattklubben. Texten är deprimerande skit, återigen hennes röst och taktval är i nivå med djurplågeri...

Vad hände?...

Sovit dåligt o känner mig ynklig o dum i huvet. Men när jag beklagade mig över att ja va hungrig vid kaffeautomaten så sprang vår supergulliga städerska o hämtade en banan åt mig. Då blev dagen lite bättre. En kaffe på de så kanske de lättar lite. :)

Morrn morrn! lite mer citat sitter på sin plats. "when things aren't +ADDING up in you life.....start -SUBTRACTING."

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT