Skriv-vad-du-vill-tråden

Gooooooooooooood moooooooooooorning....

:klarthonhardruckitkafferedan

God morgon,,,
Har nog blivit en Måndagshatare efter många år.:mad:
Och har blivit en Fredagsälskare. . :banana:rock:tummenupp

Sjukskriven med lätt hjärtklappning och andnöd men sovit en hel natt för första gången på läääääääänge så det är nog på väg att lösa sig. På onsdag går flyttlasset till okänd adress (dvs förråd) och kudden landar på en kompis soffa. Bara att få det steget ur världen kommer lätta på trycket.

OCH på fredag tänker jag skita i helgens visningar (guuuu har gått på så många så jag kräks snart) och tar hojen till Karlskrona istället. Behöver köra köra köra... sen mår jag bättre igen - det är min plan i alla fall :tungan

Satan vad kallt det var att ta hojen idag. Nu sitter jag här som en tomte på jobbet och hackar tänder iförd ett skinnställ :(

Sjukskriven med lätt hjärtklappning och andnöd men sovit en hel natt för första gången på läääääääänge så det är nog på väg att lösa sig. På onsdag går flyttlasset till okänd adress (dvs förråd) och kudden landar på en kompis soffa. Bara att få det steget ur världen kommer lätta på trycket.

OCH på fredag tänker jag skita i helgens visningar (guuuu har gått på så många så jag kräks snart) och tar hojen till Karlskrona istället. Behöver köra köra köra... sen mår jag bättre igen - det är min plan i alla fall :tungan

Ångestattack? :(

Valet och kvalet..byta till ett grymt coolt gym med as bra prylar, båååla folk (tjejer och killar) dvs allmänt SERIÖST folk..(vilket jag tycker är cp viktigt)..MEN för det dubbla priset man betalar nu? Hmm...hjälp mig :gnissla
Samt att det ligger jävligt mkt längre hemifrån, men ändå i närheten av plugg...centralt i stan.

Valet och kvalet..byta till ett grymt coolt gym med as bra prylar, båååla folk (tjejer och killar) dvs allmänt SERIÖST folk..(vilket jag tycker är cp viktigt)..MEN för det dubbla priset man betalar nu? Hmm...hjälp mig :gnissla
Samt att det ligger jävligt mkt längre hemifrån, men ändå i närheten av plugg...centralt i stan.

Om du anser att det är värt det - gört!!

hur vet man om folk är seriösa på ett gym ??

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT