Skriv-vad-du-vill-tråden

Goooooooooooooood moooooooooooooorning... :D

:Trollharfåttkaffejajamen :tungan :knäpp

när man på jobbet får kommentaren :"Alltid lika strålande, vad är hemligheten?"
Är det extralätt att gilla sitt jobb.. :D

Å så är det snart helg!! Lovely... :D

när man på jobbet får kommentaren :"Alltid lika strålande, vad är hemligheten?"
Är det extralätt att gilla sitt jobb.. :D

Å så är det snart helg!! Lovely... :D

Härligt!

Jag önskar jag kunde jobba med lite fler människor som strålar... På mitt företag gör jag det men hos kunden/kunderna är det sämre... Folk säger knappt -Hej när de kommer till jobbet....

Bittra, gråa och håller sig undan... varför klamra sig fast vid ett jobb där man uppenbart inte trivs... Sorgligt...

Härligt!

Jag önskar jag kunde jobba med lite fler människor som strålar... På mitt företag gör jag det men hos kunden/kunderna är det sämre... Folk säger knappt -Hej när de kommer till jobbet....

Bittra, gråa och håller sig undan... varför klamra sig fast vid ett jobb där man uppenbart inte trivs... Sorgligt...

samma hos mig ... många bittra som tror dom är för gamla/för kassa för att byta från en arbetsplats dom haft dom senaste 25 åren....

ovanligt tråkig dag idag vart det .... fan hemma med feber å skit , hatar å sitta hemma å löka :gnissla

Härligt!

Jag förstår mig inte på människor som är så bittra på sitt liv och jobb och allt...
Varför inte göra nått åt situationen och börja må bra istället???

Jag är väldigt glad över att ha ett jobb jag trivs med. Och självklart syns det ut..
Har tom fått frågan:"Är du någonsin på dåligt humör?" Hehe..
:D

jag förstår mig inte på människor som är så bittra på sitt liv och jobb och allt...
Varför inte göra nått åt situationen och börja må bra istället???

Jag är väldigt glad över att ha ett jobb jag trivs med. Och självklart syns det ut..
Har tom fått frågan:"är du någonsin på dåligt humör?" hehe..
:d

<3 :tjär

Jaha gott folk, jag har blivit antagen på följande utbildningar:

Affärsutvecklare IT-lösningar (400 YH-poäng)
http://www.medborgarskolan.se/Regio...KY-utbildningar/Foretagssaljare-IT-losningar/

System- och nätverkstekniker virtuella system
http://www.studentum.se/System_och_naetverkstekniker_virtuella_system_YH_171050.htm

Så, tankar/input på vad jag borde välja?:)

Det första verkar vara väldigt luddigt, fluffigt och så vidare. Iaf i min värld... Därmed inte sagt att det är så.

Nätverkstekniker kändes lite mera "solid" .... typ nått man kan söka jobb på ... den andra var mera svävande säkert en bra utbildnng...men vad "blir man" specefikt lixom :crash

Goood moorgon alla!!

Tant å Alfred e tebax!!!
Herre Jeflar vad det regnade igår, sikten va ca 100 meter och maxhastighet ca 65.... Men hem kom vi.

Kul att köra själv, Tant har träffat en massa roliga hojmänniskor, fick hjälp med att smörja kedjan, på en rastplats i Danmark av två killar tillhörande HA i Berlin. Haha, så roligt att se minen på dem när jag kom fram å bad om hjälp.

Övervägande bra väder, bra vägar och bra hotell, men nu måste Alfred få ett nytt bakdäck, det blir dagens mission!!

Gooooooooooooooooooooooood moooooooooooooooooooooorning.. :D

:uttråkadTroll
:Trollliteknäpp
:fnissaråtsinfelskrivning
:Trollmycketknäpp
:jaTrollmycketmycketuttråkad

Så sjukt uttråkad på jobbet idag så jag håller på somnar..
Damn...

:drickerlitemerkaffe
:måstevaravaken

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...