Skriv-vad-du-vill-tråden

Sådär, nu har jag varit på nya jobbet i två veckor, riktigt skoj. :)
Sen att den här veckan typ försvann iom 3 dagars kurs i Malmö inkl några pilsner på kvällarna med Nicotin (som också var i malmö visade det sig) gjorde ju inte saken sämre.

Och nu är det fredag, slutar tidigare samt att solen skiner och vi skall ha fredagsmys hela familjen.... livet leker. :yoparty

Freedag, sol, studentmössan på och jobb intervju fixad :D
Hoppas att denna fredag fortsätter som den har börjat!! :tummenupp

Troll har försäkrat hojen.. (O känner mig faktiskt inte tokrånad så det är väl bra)
Troll ska bara ställa på den och sen besiktiga den på onsdag..
Sen kan sommaren komma.. Sådetså.. :D :banana

Någon som vet vad Storcashen i Årsta heter där man får handla Giantopack mat som privatperson ?
Det är inte Martin Olsson...

Jo, men det är inte så hårt. Hade velat köra hoj istället;) men man kan inte få allt!

Själv så har vi halvdag på jobbet vilket säljchefen tolkade som ledig dag... sweet. :yoparty

Däremot jobbar frugan hela dagen så det blir inget hojåka för mig inte... om man inte räknar in cykelturen till Jula som vi skall ta snart, jag och grabbarna. :)

Själv så har vi halvdag på jobbet vilket säljchefen tolkade som ledig dag... sweet. :yoparty

Däremot jobbar frugan hela dagen så det blir inget hojåka för mig inte... om man inte räknar in cykelturen till Jula som vi skall ta snart, jag och grabbarna. :)

Kvalitetstid är aldrig fel! Själv kommer jag "smyga" ut till Ingarö med hojen och titta på majbrasan tillsammans med frugan och min dotter. Men imorgon kommer jag ligga mycket i kurvorna :D Får se till att det blir på hojen och inte med tanten *S* Trevlig valborg! /Try

Och jag är fast i Israel i en sandstorm. Vill ju hem och åka hoj!!!! Ser ut att vara fint väder därhemma :mad::gnissla

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka