Skriv-vad-du-vill-tråden

Fast vi gamla rävar får köra moppe klass-1 ändå ;) När du förnyar ditt körkort får du automatiskt en ny klass AM på körkortet :)

De vet du Nilax - det borras alltid hemma hos mig:D:D

Goooo mooorgon kära vänner - 1 månad kvar tills Tant tar ut hojjen!:tummenupp

1 månad? Det är ju en evighet! Just det, vi har ju ruskväder och snöblandat regn på daglig basis.

God morgon alla andra! Kaffet värmer, snart ska man ut på kundbesök och sedan är jag ledig en vecka. Fan det ska regna resten av veckan också :huvet

1 månad? Det är ju en evighet! Just det, vi har ju ruskväder och snöblandat regn på daglig basis.

God morgon alla andra! Kaffet värmer, snart ska man ut på kundbesök och sedan är jag ledig en vecka. Fan det ska regna resten av veckan också :huvet

Tant e ju liite bräcklig, behöver värme å sol för hojkörning!

God morgon!

Sista veckan innan livet officiellt är tillbaka och den startar med platt fall...

Världen är full av dumjävlar som man måste arbeta med, men skam den som ger sig.

Man får väl inte låta lite regn hindra en från att köra? Bara på med stället och köra! :yoparty:tummenupp

Man får väl inte låta lite regn hindra en från att köra? Bara på med stället och köra! :yoparty:tummenupp

Har ju Rain-mode men det verkar jobbigt att bli blöt. Väntar nog tills det blir lite varmare och solen tittar fram mellan molnen.

/Try

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage