Skriv-vad-du-vill-tråden

Goooooood moooorgon!!!

Underbar morgon - äntligen tebax på gYm1 efter 14 veckors vila, trasig hälsena, åsså BRYYYNÄÄÄÄÄÄÄS i SM-final!!!

God morgon!

Bara jag som tog hojen till gymmet vid 6 tiden i det friska fina vår vädret?, för att sedan åka vidare till jobbet(praktik i 16 veckor) :)

God morgon!

Bara jag som tog hojen till gymmet vid 6 tiden i det friska fina vår vädret?, för att sedan åka vidare till jobbet(praktik i 16 veckor) :)

Godmorgon! Jag körde också hoj till jobbet, var ganska friskt;) men det ska bli runt 6 grader på eftermiddagen, så bulten ska bombas lite :p

Godmorgon! Jag körde också hoj till jobbet, var ganska friskt;) men det ska bli runt 6 grader på eftermiddagen, så bulten ska bombas lite :p

Låter bra med lite högre grader:tummenupp men får se hur det ser ut när jag rör mig hemåt, om det blir en "liten" omväg eller inte.

Goooooood moooorgon!!!

Underbar morgon - äntligen tebax på gYm1 efter 14 veckors vila, trasig hälsena, åsså BRYYYNÄÄÄÄÄÄÄS i SM-final!!!
Tog "Ivan" till jobbet. Alla mornar som innehåller hojköra är underbara!

Åååå hur går min favvokille?? Inga problem hoppas jag
Du jag är nykär! ;) Så jäkla härlig att köra och det ljudet i den! Kommer nog att ha kvar han ett antal säsonger. :)
Har inte vågat lägga ner han ordentligt än, men jag känner mig betydligt säkrare med nya än min gamla!

Enda problemet var att han inte ville starta när jag köpte han, batteriet var tokslut. Men det fick jag nytt på garantin så inga problem där. Nu startar han och går som ett spjut! :)

Du jag är nykär! ;) Så jäkla härlig att köra och det ljudet i den! Kommer nog att ha kvar han ett antal säsonger. :)
Har inte vågat lägga ner han ordentligt än, men jag känner mig betydligt säkrare med nya än min gamla!

Enda problemet var att han inte ville starta när jag köpte han, batteriet var tokslut. Men det fick jag nytt på garantin så inga problem där. Nu startar han och går som ett spjut! :)

De ljudet e bara för underbart!
Har du hunnit besikta?

Nu ha man fåt veta att man ska betala tillbaka på skatten, jag som räknat med att få tillbaka :(

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2