Skriv-vad-du-vill-tråden

Goooooood moooorgon!!!

Underbar morgon - äntligen tebax på gYm1 efter 14 veckors vila, trasig hälsena, åsså BRYYYNÄÄÄÄÄÄÄS i SM-final!!!

God morgon!

Bara jag som tog hojen till gymmet vid 6 tiden i det friska fina vår vädret?, för att sedan åka vidare till jobbet(praktik i 16 veckor) :)

God morgon!

Bara jag som tog hojen till gymmet vid 6 tiden i det friska fina vår vädret?, för att sedan åka vidare till jobbet(praktik i 16 veckor) :)

Godmorgon! Jag körde också hoj till jobbet, var ganska friskt;) men det ska bli runt 6 grader på eftermiddagen, så bulten ska bombas lite :p

Godmorgon! Jag körde också hoj till jobbet, var ganska friskt;) men det ska bli runt 6 grader på eftermiddagen, så bulten ska bombas lite :p

Låter bra med lite högre grader:tummenupp men får se hur det ser ut när jag rör mig hemåt, om det blir en "liten" omväg eller inte.

Goooooood moooorgon!!!

Underbar morgon - äntligen tebax på gYm1 efter 14 veckors vila, trasig hälsena, åsså BRYYYNÄÄÄÄÄÄÄS i SM-final!!!
Tog "Ivan" till jobbet. Alla mornar som innehåller hojköra är underbara!

Åååå hur går min favvokille?? Inga problem hoppas jag
Du jag är nykär! ;) Så jäkla härlig att köra och det ljudet i den! Kommer nog att ha kvar han ett antal säsonger. :)
Har inte vågat lägga ner han ordentligt än, men jag känner mig betydligt säkrare med nya än min gamla!

Enda problemet var att han inte ville starta när jag köpte han, batteriet var tokslut. Men det fick jag nytt på garantin så inga problem där. Nu startar han och går som ett spjut! :)

Du jag är nykär! ;) Så jäkla härlig att köra och det ljudet i den! Kommer nog att ha kvar han ett antal säsonger. :)
Har inte vågat lägga ner han ordentligt än, men jag känner mig betydligt säkrare med nya än min gamla!

Enda problemet var att han inte ville starta när jag köpte han, batteriet var tokslut. Men det fick jag nytt på garantin så inga problem där. Nu startar han och går som ett spjut! :)

De ljudet e bara för underbart!
Har du hunnit besikta?

Nu ha man fåt veta att man ska betala tillbaka på skatten, jag som räknat med att få tillbaka :(

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back