Skriv-vad-du-vill-tråden

Oki Pluggen, så här gör du.
Du får ringa eller knalla in hos polisen för att göra en tilläggsanmälan till din anmälan.
Funkar inte att göra de på nätet, tyvärr.
Om du inte har knummer funkar ditt namn eller personnummer att söka på oxå!

Lycka till!!!

Idag fick jag en förklaring till varför K-numret inte fungerade, Damen som tog upp anmälan ringde idag och bad om namnet på den utpekade personen, namnet hade fallit bort, och därför hade inte anmälan kommit in, så det fanns ingen anmälan kopplad till numret jag fick... Nu ska jag försöka komplettera upp anmälningen så att allting kommer med...

Idag fick jag en förklaring till varför K-numret inte fungerade, Damen som tog upp anmälan ringde idag och bad om namnet på den utpekade personen, namnet hade fallit bort, och därför hade inte anmälan kommit in, så det fanns ingen anmälan kopplad till numret jag fick... Nu ska jag försöka komplettera upp anmälningen så att allting kommer med...

Bra att ni fick ordning på det! :tummenupp

Verkar ju som om allt å alla motarbetar dig pluggen, bra att du fortsätter å kriga! Ge inte upp, det löser sig om man vill det. It's all up to you, control the outcome baby! :yoparty

Vilken brottsrubricering blev det? Mutbrott, trolöshet mot huvudman, urkundsförfalskning....????

Hon var väl inne lite grand på urkundsförfalskning, jag får se när jag får hem protokollet.... Nu kan jag komplettera med det som behövs!

Verkar ju som om allt å alla motarbetar dig pluggen, bra att du fortsätter å kriga! Ge inte upp, det löser sig om man vill det. It's all up to you, control the outcome baby! :yoparty

Det har varit en aning tungt nu ett tag, förhoppningsvis ska det ge sig nu...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8