Skriv-vad-du-vill-tråden

Tralllaaaaalllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Närå.. Troll har inte alls för lite att göra på jobbet.. Iiiinte alls... :rofl

För att mena det på det sättet måste man tycka att smal är idealet.

Icke, alla har sina egna ideal, men vad afa e kurvig lixom???:va

Dessutom tycker jag inte om ordet smal, vältränad låter så mycket bättre. Jag menar smal kan vem som helst va, men vältränad det kostar tid, energi samt motivation!!!

Kurvor är ju inget negativt...inga kurvor ingen kvinna! Man behöver ju inte vara smällfet för att ha kurvor...! :brynad smala (okej vältränade) tjejer har också kurvor..på helt rätt ställen :tuttar:tuttar

Icke, alla har sina egna ideal, men vad afa e kurvig lixom???:va

Dessutom tycker jag inte om ordet smal, vältränad låter så mycket bättre. Jag menar smal kan vem som helst va, men vältränad det kostar tid, energi samt motivation!!!

Mja.. Men om man nu säger kurvig med avsikten att mena tjock så är man väl ändå tvungen att ha preferensen att smal är idealet.

För mig är kurvig menat som att man ser ut som en kvinna. Dvs, det får gärna vara måttskillnader mellan bröst, midja och rumpa.

Hur som så är är mitt ideal, smart och dålig/låg humor!

Sen brukar allt annat bli attraktivt av bara farten.. ;)

Mja.. Men om man nu säger kurvig med avsikten att mena tjock så är man väl ändå tvungen att ha preferensen att smal är idealet.

För mig är kurvig menat som att man ser ut som en kvinna. Dvs, det får gärna vara måttskillnader mellan bröst, midja och rumpa.

Hur som så är är mitt ideal, smart och dålig/låg humor!

Sen brukar allt annat bli attraktivt av bara farten.. ;)

Men tyvärr så är ju idealet smal, annars så skulle väl inte modeller och annat löst modefolk vara smala, sedan att folk skriker sig hesa och säger att modevärlden ger en skev bild ändrar ju tyvärr väldigt lite.

Mitt ideal e vältränad som f***n, ung å lättlurad :D:D fast tyvärr så har ju Tant fått nöja sig med "svaga livstecken" som norm det senaste året:huvet:huvet

Wohoo... hojsäsongen närmar sig med stormsteg... kollade precis trafikverkets karta och det är 5 grader i backen i stockholmsområdet. :yoparty :yoparty :yoparty

Men tyvärr så är ju idealet smal, annars så skulle väl inte modeller och annat löst modefolk vara smala, sedan att folk skriker sig hesa och säger att modevärlden ger en skev bild ändrar ju tyvärr väldigt lite.

Mitt ideal e vältränad som f***n, ung å lättlurad :D:D fast tyvärr så har ju Tant fått nöja sig med "svaga livstecken" som norm det senaste året:huvet:huvet

Jo.. Men vad "folk" tycker har jag ytterst sällan brytt mig om.. 9 av 10 är ju inte riktigt riktiga iaf.. Men självklart har du rätt. Folk som svälter sig, opererar bort revben och annat för att passa in.. Helt otroligt.

Jag gillar kurvor.. Om de sedan kommer från träning, bra gener eller lagomt med mat bryr jag mig inte så mycket om. :)

Du har ju din 23åring på kroken nu.. Du får lära upp honom på vad som är vad och var grejerna passar så kan det nog bli riktigt bra! ;)

Tralllaaaaalllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Närå.. Troll har inte alls för lite att göra på jobbet.. Iiiinte alls... :rofl

Hehe.. Kan du inte gå ut och klubba ner någon som ser misstänkt ut?

Åk ner till södertälje.. Där finns massor med suspekta typer att klubba ner!

:x-team :fucked_for_life :fittjaboys :piketpolis :lasermannen :annatpack

Du har ju din 23åring på kroken nu.. Du får lära upp honom på vad som är vad och var grejerna passar så kan det nog bli riktigt bra! ;)

:tuttar:tuttar:D:krama Tant får spela sina kort väl där med 23åringen, undrar vad jag ska locka med?:va
"Kom till Tant så får du lära dig en massa om livet som du inte hade en aning om.....":D:D

:tuttar:tuttar:D:krama Tant får spela sina kort väl där med 23åringen, undrar vad jag ska locka med?:va
"Kom till Tant så får du lära dig en massa om livet som du inte hade en aning om.....":D:D

Om han har förstånd nog att inse vad en erfaren kvinna kan erbjuda borde han försöka att faxa, maila eller mms:a sig över till dig i detta nu...

Wohoo... hojsäsongen närmar sig med stormsteg... kollade precis trafikverkets karta och det är 5 grader i backen i stockholmsområdet. :yoparty :yoparty :yoparty

få inte upp mitt hopp nu! det är vinter och evigt mörker :huvet:huvet:huvet

Precis, är ju bara att håva in mig! :banana

Locka med en guidad tur på bulten, har inte hittat ut dit ännu :tummenupp

få inte upp mitt hopp nu! det är vinter och evigt mörker :huvet:huvet:huvet

Dra upp persiennerna... solen skiner och det torkar på vägarna.
Galet sugen på att ta ut hojen om än bara på en superkortis men det skulle i alla fall betyda ett ganska kort vinteruppehåll iom att jag ställde undan den 2/12 förra året. :)

Dra upp persiennerna... solen skiner och det torkar på vägarna.
Galet sugen på att ta ut hojen om än bara på en superkortis men det skulle i alla fall betyda ett ganska kort vinteruppehåll iom att jag ställde undan den 2/12 förra året. :)

lugn nu, kommer mer snö till helgen ska du se. en sån där "superdupertrupermördarSNÖKANON" som aftonbladet så fint skulle formulera det. :arsele

Oki, inga problem, vilken tur att Tant bor så lämpligt till dårå, precis på väg till Bulten :tuttar

När kan man flytta in?!?!?!?!?!? :kär:kär:kär:kär:kär

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...