Skriv-vad-du-vill-tråden

Goooooooooooood moooooooooooooorning... :D

:Trollharfåttkaffeja

Nänä.. Ni har bara missförstått allt...

:Trollsnällastochintestökigalls :looooovar

If you say so... :rolleyes:

Skor, då får Tant plats med en massa skor alltså!!!

Vad är det med kvinnor och alla dessa skor? :)

Ett måste på morgonen lixom.. ;)

Sådär ja, kaffe å havregrynsgröt, nu kan man börja jobba!!!

Man skulle mätt hur mycket produktivitetsbortfall det skulle bli om man lade av med kaffe.. Skulle säkert bli en del...

Last edited:
If you say so... :rolleyes:

Vad är det med kvinnor och alla dessa skor? :)

Man skulle mätt hur mycket produktivitetsbortfall det skulle bli om man lade av med kaffe.. Skulle säkert bli en del...

Oh yes I do.... :intestökig :tungan

Man kan ALDRIG ha för många skor... :fakta

Äh fy fan för havregrynsgröt..
Men kaffe ja.. :tungan

Havregrynsgröt är fina saker. Lite hemkokta lingon eller äppelmos till så blir det ännu bättre!

Eller, ja.. All gröt är fanimig god!

Hmm.. Jag vet inte vad jag skulle göra med alla skorna!? Man kan ju bara ha ett par åt gången lixom..

En förklaring e att skor samt handväskor kan man alltid handla utam krångel, skor går fort att prova och en handväska håller man bara upp så ser man om den "funkar"

Bra teori.. Men man köper väl inte saker för att de är lätta att köpa utan för att man, på något plan, behöver dem, eller?

Äh fy fan för havregrynsgröt..
Men kaffe ja.. :tungan

Havregrynsgröt är fina saker. Lite hemkokta lingon eller äppelmos till så blir det ännu bättre!

Hmm.. Jag vet inte vad jag skulle göra med alla skorna!? Man kan ju bara ha ett par åt gången lixom..

En förklaring e att skor samt handväskor kan man alltid handla utam krångel, skor går fort att prova och en handväska håller man bara upp så ser man om den "funkar"

Bra teori.. Men man köper väl inte saker för att de är lätta att köpa utan för att man, på något plan, behöver dem, eller?

Hmmm.. Jag äter inte gröt värst ofta.. Är väl därför jag inte riktigt finner någon sådär yay gröt i det... haha

Man kan byta skor under dagen.. flera gånger faktiskt..
Vid olika tillfällen är det olika skor osv..

skor behöver man ALLTID.. Så de behöver man alltid köpa.. :D
haha

Jahapp, undrar vad som ger sig först, min onda rygg, eller, strulet med min F.D arbetsgivare, eller att något av dom företag jag varit på intervjuv på hör av sig...:huvet:huvet Det känns lite som dött lopp mellan dom nyss uppräknade och försäkringskassan...:död

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back