Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag tror att en stor del av den mentala ohälsan i Sverige härrör sig från att människor släpar sig till ett jobb de helst av allt ej vill veta av....

Så var det för mig, så det är nog inte så ovanligt... Sen blir det ju inte bättre av att man söker jobb som en dåre och inte får något resultat...

Icke! Tyvärr har Tant sin neggovecka så glaset e halvtomt!
Men Tant älskar vinter å snööööö

Tvärtom här. Ler som den fåne man är och hatar kyla, vinter och snö.

Vilket rimmar illa när det är på väg mot mörkret som väntar. Le som en fåne borde vara det sista på dagordningen.

Näe. Blir nog avställning för Greger nu iallafall. :( Körde en runda och åkte sen och handlade och noterade sen när jag kom hem dåliga frambromsar och bakdäcket är på gränsen. Ingenting jag har råd att fiCksa nu så det får bli projekt för i vinter. :( Så dags att bädda in honom...

Nu undrar jag hur gör folk med sina hojar på vintern? Läst en del om underhållsladda batterier och fylla tanken så det inte bildas kondens osv. Batteriet måste jag nog plocka in iallafall då vi bara har kallgarage (måste höra mej för om möjligheten att ställa in nåt element för att få liiite värme om jag ska vara där inne och fixa i vinter).

Så var det för mig, så det är nog inte så ovanligt... Sen blir det ju inte bättre av att man söker jobb som en dåre och inte får något resultat...

Hm. Samma här på mitt förra jobb. :/ Körningarna var det inget fel på så dom trivdes jag med. Var bara min arbetsgivare som gjorde mej arg/ledsen/förbannad/frustrerad nästan varje dag med massa huvudvärker som följd. Gillar inte att må dåligt och vara arg varje dag så nu har jag ett nytt jobb. :)

Last edited:
*/ ?>
Back