Skriv-vad-du-vill-tråden

:trolletharspammatsomfan

:mad::mad::mad::mad:

You have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbook

Jahopp... I morgon blir det en intressant dag, för då ska jag träffa en jurist för att förhoppningsvis stämma min F.D arbetsgivare, eller iaf. få ut mera pengar än dom erbjudit mig...:kulspruta:kulspruta:kulspruta Dom ska få dom jävlarna...

Jahopp... I morgon blir det en intressant dag, för då ska jag träffa en jurist för att förhoppningsvis stämma min F.D arbetsgivare, eller iaf. få ut mera pengar än dom erbjudit mig...:kulspruta:kulspruta:kulspruta Dom ska få dom jävlarna...

behöver du en jurist för det ?? trodde du bara sprättade med dina Direktörs hängslen och gormade lite :rofl :rofl

behöver du en jurist för det ?? trodde du bara sprättade med dina Direktörs hängslen och gormade lite :rofl :rofl

Nåja, det där med direktörshängslen kan vi tona ner lite, jag har inte kommit igång med firman ännu, så just har jag faktiskt en vanlig anställning (på ett annat företag än gubbdagiset)... Men min förhoppning är att komma igång så snart som möjligt...:)

Jag :kulspruta:kulspruta:kulspruta med dej.
Lycka till! :tummenupp Hoppas det går vägen. :)

Gooooo mooorrrrron alla!!!

Dagens ilands problem;
hade tänkt att dra till Kuba i juli, men flygbiljetten från Istanbul kostar 11 000, från Sverige 6 000, så de får bli Kuba när jag e hemma, orkar lixom inte flyga först till Sthlm och sen till Kuba....

Till problemet, jag har 23 dars ledighet i juli innan mitt kontrakt går ut... Vart ska jag resa??? Känns lixom inte som om de e något som lockar, Thailand går fetbort, likaså Turkiet, jag varit där alldeles för många gånger nu....

Ös på, en sak bara skall vara möjligt att ta sig till destinationen från Istanbul...

Go´morron!! :)

Fredag OCH sol!! :tummenupp

Resemål....har ju inte så många att rekomendera.... ;) men av mina tre så gillar jag Grekland bäst! :) (var ju på Rhodos...)

Go´morron!! :)

Fredag OCH sol!! :tummenupp

Resemål....har ju inte så många att rekomendera.... ;) men av mina tre så gillar jag Grekland bäst! :) (var ju på Rhodos...)

Tyvärr så går det inte att flyga från Turkiet till Grekland, funderade på Santorino ett tag...

Hmmm ibland känns världen så liten....:näsblod

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...