Skriv-vad-du-vill-tråden

Alltså det är ju sjukt dött i den här tråden... :(

Hoj till jobbet idag. :yoparty Win. Det första min chef frågade när han sog den var var jag hade nycklarna. :gnissla Provköra fick han ikke (men ungefär hela arbetslaget menade att de var 10 mot en och kunde lätt sno nycklarna från mej) men lyssna på motorn fick han.

Hade i vanlig ordning absolut inget att göra idag så blev ifrågasatt varför jag inte drog runt på hojen på vändplan och övade mej på burnouts och "stegra" osv.
Jaaaaaa, det kan bero på att jag 1) inte kört sen uppkörningen och 2) vill lära känna hojen lite mer och känna mej säkrare på den. Använder samma argument till en annan arbetskamrat när han tycker att jag kan skjussa honom till jobbet på den. :död

Förövrigt är grus skitläskigt.

Hoj till jobbet idag. :yoparty Win. Det första min chef frågade när han sog den var var jag hade nycklarna. :gnissla Provköra fick han ikke (men ungefär hela arbetslaget menade att de var 10 mot en och kunde lätt sno nycklarna från mej) men lyssna på motorn fick han.

Hade i vanlig ordning absolut inget att göra idag så blev ifrågasatt varför jag inte drog runt på hojen på vändplan och övade mej på burnouts och "stegra" osv.
Jaaaaaa, det kan bero på att jag 1) inte kört sen uppkörningen och 2) vill lära känna hojen lite mer och känna mej säkrare på den. Använder samma argument till en annan arbetskamrat när han tycker att jag kan skjussa honom till jobbet på den. :död

Hehe.....

Jag vill osså köra hoj redan....
Men.....
Det är ca 3cm grus på gatan vid mig....
Typ hela garageuppfarten är täckt med is fortfarande....
Så....

Jag får vänta....

(Plus att jag saknar ett fungerande batteri just nu o skulle behöva byta olja o filter... hehe)

Jag brukar inte slanga eller bränna gummi mest för att jag inte har lust att betala för det och det där är sånt som sliter på hojen... Sen KAN det vara bra att inte vara ringrostig om man ska skjutsa någon, dessutom så kan det vara bra om den person man ska skjutsa väger mindre än man gör själv, annars får du en tyngdpunktsvandring som kan göra att det inte går att köra (det är likadant om du lastar en bil/släpkärra fel)... Och grus är skitläskigt när man inte är van.:fakta

Hehe.....

Jag vill osså köra hoj redan....
Men.....
Det är ca 3cm grus på gatan vid mig....
Typ hela garageuppfarten är täckt med is fortfarande....
Så....

Jag får vänta....

(Plus att jag saknar ett fungerande batteri just nu o skulle behöva byta olja o filter... hehe)

Vafan, hacka bort isen dåååååååå!

Alltså va faaaan då....

Första dagen på jobbet efter att ha varit sjuk en vecka...
Vad händer??
Jo sista bilen har problem så det finns en ris för övertid... Jo men kuuuuuuuuul... verkligen....

Å andra sidan... :gräsänka ikväll så vem bryr sig
:grinig

Nu har jag slutat på jobbet.. O var är jag.. Jo kvar på jobbet för det går minsann inte att lämna en lastbil kvar på gården... :gråter
Annars så finns det ju vilorum här.. Kanske ska sova här... :rofl

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck